exene
Glad i forumet
kjenner jeg blir lei meg når barnefaren ikke kan engasjere seg litt ift navnevalget. Jeg vet det er lenge til babyen kommer men for meg er det litt viktig å ha navnene klar! Jeg kommer med forslag. Sitter i timesvis å leter fram navn jeg liker og han vil ikke ha NOEN av dem! Når jeg ber ham komme med forslag selv så bare trekker han på skuldrene. Blir rett og slett lei meg! Jeg ville kalle babyen (hvis det blir en jente) Era Mirielle men det ville IKKE han. Era navnet er veldig viktig for meg pga betydningen (går ikke videre inn på det her) og jeg tenkte at kanskje Era Christine var bedre. Han sa det ikke var så ille og i kveld sier han plutselig at det er RART! Jeg skal ha babyen alene siden vi ikke er sammen og jeg prøver så godt jeg kan å la ham få være med å bestemme og prøver å engasjere ham men jeg føler at jeg bare møter veggen. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har bare lyst til å drite i hva han mener og gi barnet det navnet jeg selv velger. Men det er jo ikke riktig... Huff, takk for at du leste.