Hun har slitt et par uker med å få en lang dupp på dagtid, og blir trøtt og sutrete. Denne uka har jeg heldigvis fått henne til å sove lenge på dagtid, og hun har vært i mye bedre humør. Men i dag er det pån igjen. I dag får hun ikke til å sove lenge. Hun er trøtt, men finner ikke roen. Er det fordi vi er hjemme alle sammen tro? Hun er så nysgjerrig og skal følge med på alt, og virker som om hun ikke klarer å roe seg. Hun lå i vogna i tre timer i dag, men sov bare 45 min.. Jeg brukte nesten 1 time på å få henne til å sovne, så sov hun 45 min, og så var hun urolig resten av tida før jeg tok henne opp. Kl 16 var jeg bare nødt til å amme henne i søvn i min seng, så der ligger hun må og sover. Litt sent for en lang dupp, men som jeg kjenner henne er hun nok tidli g i seng til kvelden likevel.. Det er sånn det har vært i flere uker allerede. Den lange duppen kommer som regel på ettermiddagen her.. Hvordan skal jeg få dette til å gå i helgene da? Hun var ikke så vrien når hun var yngre.. Jeg bruker jo stor sett all tida i helga på å få henne til å sove eler spise føler jeg, blir lite tid til kos med storebror når både mating og soving må foregå i min seng..