Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fairy
Det er vel ingen regel som sier det?
Er vel bare at det helst ikke skal være for varmt..
Jeg tenker med meg selv at JEG ikke hadde likt å sove i et rom der det var 7 grader, derfor sover gutten min i et rom som er varmere.
Du gjør det som er best for deg.[;)]
ORIGINAL: Inmari
jeg syns det er rågodt med kaldt rom.. og siden barn liker å sove ute så liker sikkert de og det da..?
Men man kler vel ikke på dem så mye når de skal sove inne og de små sparker jo lett av seg dyna...? Kan være derfor[8|]
quote:
quote:
jeg syns det er rågodt med kaldt rom.. og siden barn liker å sove ute så liker sikkert de og det da..?
Men man kler vel ikke på dem så mye når de skal sove inne og de små sparker jo lett av seg dyna...? Kan være derfor
hmm ja.. det kan være.. men hun her ligger iallefall i voksiposen sin, så fryser gjør hun ikke
quote:
quote:
Men man kler vel ikke på dem så mye når de skal sove inne og de små sparker jo lett av seg dyna...? Kan være derfor
hmm ja.. det kan være.. men hun her ligger iallefall i voksiposen sin, så fryser gjør hun ikke
Sofie har som regel på seg et lag med ull under pysjen, eller body og strømpebukse. Dessuten har hun et pledd på dyna. For hun er veldig kald på fingrene om morgenen, men hva skal jeg gjøre, binde dem fast? [;)] Nytter ikke med votter heller, har prøvd det. [8D] Men hun sover veldig godt.
ORIGINAL: MorraTeFreja
ORIGINAL: Dollface
fordi ingen orker å ha et rom i huset med 7 grader?
Vi har det, delvis ufrivillig, og det er et helvete å labbe inn der nydusja om morran for å finne klær.. [X(]
"Walk in closet" skal du ha, men råd til å varme det opp?? [8|]