Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Ja håper det jeg også, men tviler. Er såååå forbanna lei av negative tester!

Er bare det at vi må i gang fra scratch. Ingen flere egg på frys. Og jeg virkelig hater sprøyter, hormoner og dritt. Ja for det er no dritt! Men selvfølgelig gir vi ikke opp. Er bare at tanken på å måtte gå igjennom dette flere ganger, gjør at jeg får en slags sperre. Vet ikke hvor mye mer jeg takler av nedgang…
Hormonene er noe dritt..
Men..! Løpet er ikke kjørt enda. Det er mange som ikke får positiv før 10-11-12 dpo også. Og enda senere.
Så ikke gi helt opp denne runden ❤️

Og om det ikke går, så er det ikke deg det står på. Det tar ofte flere forsøk. Kjipt med alle sprøytene igjen; det er det... men håper virkelig du får finere tester i morgen...!!
 
Hormonene er noe dritt..
Men..! Løpet er ikke kjørt enda. Det er mange som ikke får positiv før 10-11-12 dpo også. Og enda senere.
Så ikke gi helt opp denne runden ❤️

Og om det ikke går, så er det ikke deg det står på. Det tar ofte flere forsøk. Kjipt med alle sprøytene igjen; det er det... men håper virkelig du får finere tester i morgen...!!
Takk for oppmuntrende ord!! :Heartred Har bare en så absolutt dritt dag i dag, og det er ok. Bare lenge siden jeg har vært så nedfor.
 
Ikke lett å holde seg. Når man har strevet i 5 år med å få et etterlengtet barn:smiley-angry017 livet er så jævla urettferdig!!! Kjenner jeg er så sinna i dag. Jeg unner alle barn altså, men fader så irriterende å se en etter en bare danse seg inn i graviditet etter graviditet! Så å puste med magen, det har jeg gitt opp for lengst! Sorry at jeg virker ufin, men jeg er så møkk lei!!!
:( ja det er virkelig urettferdig. Har jo ikke prøvd et helt år enda selv, men har venninner som begynte å prøve etter meg og der virker alt til å gå som det skal. Også sitter jeg her da, med en MA, ureg syklus, pcos og ikke anelse om hva framtida bringer. Unner deg virkelig å bli gravid nå! Masse lykke til! Det er lov å være sint på livet noen ganger, det har du din fulle rett til! ❤️
 
CD 1 og PP 43

Har blødd heftig i natt med sterke menssmerter, og har ikke hatt blund på øynene. Så jeg ser FER forsøket som mislykket, og at jeg har startet på enda en ny syklus….
Neeeei så leit å høre :arghh: Hadde virkelig håpet for dere nå :Heartred
Jeg startet også å spotte i går 9 dpo, og mensen kom i natt. Så skjønner ingenting selv..kroppen er vel fortsatt på bærtur etter medisinsk abort. Om ikke det er noe annet galt med meg :playful:

Men skjønner du må være knust nå :Heartred
 
Neeeei så leit å høre :arghh: Hadde virkelig håpet for dere nå :Heartred
Jeg startet også å spotte i går 9 dpo, og mensen kom i natt. Så skjønner ingenting selv..kroppen er vel fortsatt på bærtur etter medisinsk abort. Om ikke det er noe annet galt med meg :playful:

Men skjønner du må være knust nå :Heartred
:Heartred
 
CD 4

Nå begynner TR å gå mot slutten. Takk og lov. Blir alltid mer optimistisk etter at jeg er ferdig med å blø. Sånn er det hver gang. Så starter med blanke ark igjen.
I morgen er det egentlig den offisielle testdagen for FER forsøket mitt. Men i steden er jeg allerede ferdig blødd med TR. Men skal jo selvfølgelig ta en test i morgen selvom. For å være helt sikker.
9 dager lutealfase hadde jeg denne gangen, noe jeg ALDRI har opplevd før!! Hva skjedde her egentlig??? Minste jeg har hatt, en syklus er 11 dager! Kjenner jeg er super sinna for dette. Hvorfor akkurat denne syklusen? Fader og altså!
Men er jo ikke noe man får gjort med det nå. Men skal ta en prat med legen på Hausken om dette. For om det blir et innsett igjen i naturlig syklus, så SKAL jeg ihvertfall ha progesteron støtte! Uten tvil!!!!
 
Last edited:
Lurer også på hva som skjedde. Kan du ha misset eggløsning og satt ovitrelle for sent? Hva slags eggløsninstester brukte du? Enig i at det høres lurt ut med progesteron neste gang, er jo en grunn til at de gir det som rutine offentlig ved fryseforsøk i naturlig syklus.

Håper sommeren gir deg krefter til å gå gjennom nytt forsøk :)
 
Lurer også på hva som skjedde. Kan du ha misset eggløsning og satt ovitrelle for sent? Hva slags eggløsninstester brukte du? Enig i at det høres lurt ut med progesteron neste gang, er jo en grunn til at de gir det som rutine offentlig ved fryseforsøk i naturlig syklus.

Håper sommeren gir deg krefter til å gå gjennom nytt forsøk :)
Jeg brukte clearblue advanced fertilitetsmonitor. Så den skal jo ikke ta feil. Synes det er veldig rart. Men får jo ikke gjort noe med dette nå, så.

Det synes jeg er veldig rart at dem ikke gir ut det i naturlig syklus når man går privat.

Takk. Det gjør det nok. For ønsket er for høyt at vi skal gi opp ihvertfall❤️
 
Hei du. Har lest gjennom hele dagboken din nå og synes det er veldig sterkt å lese hvordan du fortsatt holder motet oppe og prøver å nå drømmen din. Jeg brukte selv en stund på å bli gravid, og ville komme med et lite tips (regner med du har prøvd det meste men..). Måneden det gikk for oss var måneden jeg brukte Prefert sædvennlig glidemiddel under hvert samleie. Jeg mistenkte at jeg hadde litt lite eggløsningsslim og er veldig sikker på at Prefert hjalp med å lage et sædvennlig miljø:)


Masse lykke til videre!:Heartred
 
Hei du. Har lest gjennom hele dagboken din nå og synes det er veldig sterkt å lese hvordan du fortsatt holder motet oppe og prøver å nå drømmen din. Jeg brukte selv en stund på å bli gravid, og ville komme med et lite tips (regner med du har prøvd det meste men..). Måneden det gikk for oss var måneden jeg brukte Prefert sædvennlig glidemiddel under hvert samleie. Jeg mistenkte at jeg hadde litt lite eggløsningsslim og er veldig sikker på at Prefert hjalp med å lage et sædvennlig miljø:)


Masse lykke til videre!:Heartred
Hei. Og takk for fint tips❤️ Men vi har også prøvd concieve plus. Så det har ikke hjulpet det heller…men vi fortsetter å bruke det i dagene rundt eggløsning likevel.

Tusen takk for det. Synes jo at den snart burde sitte❤️
 
Hei. Nå har ikke jeg lest hele dagboken din, men har du prøvd bidronninggele, grapefruktkjerneekstrakt og babyklister? Vi brukte lang tid på å bli gravid, og jeg gav nesten opp. Men så prøvde jeg disse tre produktene og ble gravid den pp :oops: og den holdt hele veien :love7Bare et lite forslag jeg håper kanskje kan hjelpe. Føler med deg og håper det snart klaffer for dere:Heartred
 
Hei. Nå har ikke jeg lest hele dagboken din, men har du prøvd bidronninggele, grapefruktkjerneekstrakt og babyklister? Vi brukte lang tid på å bli gravid, og jeg gav nesten opp. Men så prøvde jeg disse tre produktene og ble gravid den pp :oops: og den holdt hele veien :love7Bare et lite forslag jeg håper kanskje kan hjelpe. Føler med deg og håper det snart klaffer for dere:Heartred
Har prøvd alt det der…så vi går for IVF runde to i september❤️
 
Back
Topp