Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest? GRAVID❤️

24+5

Nettopp vært på time hos jordmor og satt kikhostevaksine. Er så trivelig å komme til hun, så er veldig fornøyd med jordmora mi.

Vesla hadde hjerteslag på 150 slag i minuttet, og var veldig aktiv da jordmor holdt på å kjenne etter livmoren min❤️

Symfysemål ble også tatt. Hun sa til meg at jeg målte 23, men hun har nok krysset litt feil på skjemaet, Uansett var det helt innenfor normalen.

Så alt så tipp topp ut❤️
Så fint å høre :Heartred

24+5

Nettopp vært på time hos jordmor og satt kikhostevaksine. Er så trivelig å komme til hun, så er veldig fornøyd med jordmora mi.

Vesla hadde hjerteslag på 150 slag i minuttet, og var veldig aktiv da jordmor holdt på å kjenne etter livmoren min❤️

Symfysemål ble også tatt. Hun sa til meg at jeg målte 23, men hun har nok krysset litt feil på skjemaet, Uansett var det helt innenfor normalen.

Så alt så tipp topp ut❤️

Så fint alt er bra med frøkna i magen, og kikhostevaksinen er tatt❤️

25+2 og glukosebelastningstest

Da var testen unnagjort.
Startet med et fastende blodsukker på 4,9.
Fikk glukosedrikken med bringebærsmak, som forøvrig var ISKALD:joyful: Det var veldig deilig at den ikke var lunken. Drakk den rett ned. Ikke no problem.
Så var det å vente i 2 timer. Tiden gikk overraskende fort. Med en bok på hånden.
Så var det å ta blodsukker på nytt. Den viste da 5,9. Så dette var perfekt blodsukker:happy: veldig letta at enda en ting kan krysses av lista og slippe å bekymre seg over.

Nå skal jeg vaske soverom og bytte sengetøy. Og ta litt av påskevasken i heimen. Får ta resten på onsdag før samboer da, endelig tar ferie, i 3 mnd! Skal bli så kos. Er litt kjedelig å gå hjemme alene merker jeg.

I morra er det tid for vekstkontroll og vi skal få hilse på veslemor igjen❤️

Gratulerer med vel overstått glukosebelastningstest, og ingen svangerskapsdiabetes:joyful: Kose deg masse i påsken:chicken::bunny

25+3 og vekstkontroll

Alt var tipp topp på vekstkontroll i dag.
Hun vokser som hun skal, og alt så helt toppers ut.
Hun ligger helt perfekt på vekstkurven og veier mellom 815 og 890 g❤️ alle målinger var perfekte. Så letta! ❤️
Hun lå 3% over gjennomsnittet, så dette kunne ikke vært bedre. Veldig aktiv og fin lita snuppe vi har, som vokser og trives i magehuset.
Vi så hun drakk fostervann og at hun hikka i dag:love7

Herregud jeg er helt forelska i dette lille vesenet!!!❤️
IMG_5270.jpeg

25+3 og vekstkontroll

Alt var tipp topp på vekstkontroll i dag.
Hun vokser som hun skal, og alt så helt toppers ut.
Hun ligger helt perfekt på vekstkurven og veier mellom 815 og 890 g❤️ alle målinger var perfekte. Så letta! ❤️
Hun lå 3% over gjennomsnittet, så dette kunne ikke vært bedre. Veldig aktiv og fin lita snuppe vi har, som vokser og trives i magehuset.
Vi så hun drakk fostervann og at hun hikka i dag:love7

Herregud jeg er helt forelska i dette lille vesenet!!!❤️
Vis vedlegget 458577
Ååååå så vakker!! :D så glad på deres vegne!

Så nydelig! Det er helt magisk å se de sånn på ul ❤️ og så mange gode nyheter. Hurra!!! ❤️ God påske!

27+0

Og der var man gått inn i siste trimester. Herregud så fort tiden går!! Synes ikke det er lenge siden jeg tok de første testene:wideyed:

Formen er bra. Begynner å bli litt tyngre å sove, fordi det er litt tungt å snu seg om natta. Og jeg snur meg ørten ganger. Tror jeg vekker samboer hver gang også, for kommer noen lyder fra meg:hilarious:

Men ellers er formen fin. Prøver å komme meg ut på et par gåturer i uka, selv om pusten absolutt ikke er der lenger. Men det gjør uansett godt.

Veslemor er aktiv i magehuset. Noen dager er det helt texas nedi der, mens andre dager er det mer «dunke» følelser. Så tyder på at hun fortsatt noen dager har snudd seg og sparker innover.

Jeg er så spent på hvem hun er! Gleder meg helt enormt til hun kommer❤️

Ha en fin lørdag alle sammen❤️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp