Hvorfor sitter du her nå?....

~D@isigeD@ier~

Forumet er livet
VIP
Hva burde du har gjort? 
Eller hva skulle du ønske at du kunne ha gjort? ;)

Jeg sitter her fordi ungene har problemer med å sovne i kveld...Like greit å surfe, og samtidig kunne holde et lite øye med moroklumpene mine ;) 

Jeg ønsker å ta meg ei kald øl, og henge opp de nye gardinstengene :S
Men aller helst vil jeg vært i godt lag med gode venner, og noe kaldt i glasset ;)...Det hadde vært fint i kveld...
Hadde i grunn vært helt greit å bare hatt mannen hjemme også....<3

Jeg er sliten :P

Skulle helst ha rydda etter kveldskaoset <3

Ville helst ha tatt en tur ut, alene i regnet :)))))))))  men mannen er på jobb.

Åh! En tur ut i regnet hørtes faktisk ganske fint ut :)
....Kommer ingen vei jeg heller...Mannen er "bare" i Brasil...:S

Sitter her alene... Sambo er på nattejobb... Så.......blir nok her en stund til :P

Innom for å sjekke litt diverse på pcen før det er kveldsrydding og leggetid

Ungene sover som de altid gjør, stille fra syv på rommene deres. Planlagt innkjøp på ikea imorgen, ungene skal vekk og vi skal fikse opp rommene deres.

Er på jobb, bruker minilaptopen til å styre musikken i kaféen.
Lager kylling karri til ca 20 personer som har bestilt bord i morgen klokka to. Er inne i min 16. arbeidstime i dag.
Burde IKKE være på bv... Løper mellom gryter, øltappetårn og pc'n :p

Avrunder en drittdag.. Amper stemning i huset.
Sitter med størstemann i stua, han ser film mens jeg prøver å avlede tankekverna ved å lese/skrive litt her, lese nyheter mm.
Vurderer å bli hjemme å la de andre dra på ferie uten megpå søndag . Har faktisk skikkelig lyst.

Burde vasket klær og pakket til tur, men som sagt..

Sitter og koser meg med frukt etter å ha ryddet og ordnet hus. Da er det hyggelig å sitte her og lese litt. 

sitter her fordi jeg er nysgjerrig, samboern er i tlf, kanskje jeg kan hjelpe noen med et svar, fordi jeg må være med på å holde bv oppe haha

Ligg på sofaen og ventar på at sambo ska varte meg opp med dessert. Norske jordbær med vaniljesaus, NAM!!
Har fått god pleie i kveld, er stapp forkjøla, håpa eg kjenner smaken på bæra ;o)

Sitter på dataen siden sambo og en kamerat bruker tven til wii-spilling :)

Burde egentlig rydde litt i huset siden vi skal ha visning her på tirsdag, men er mange dager igjen, og jeg er ekspert på å ta ting i siste lit. Hehe.. Jobber best under press :)

vært hos kjæresten å sett film, nå var det hjem å slappe av:) lei av tv, burde henge opp en maskin som er ferdig, men må da brette sammen de forhåpentligvis tørre klærne på stativet... ork, vasker unna til babyen er i hus og begynner å bli smålig lei nå når jeg er ferdig med det søte babytøyet:) hihi. skulle også ha vasket alle gulvene i leiligheten men det er lett å utsette det:) ingen husmor her i gården nei...

Back
Topp