Hvorfor ser jeg ikke bilder??

*Moråse*

Forelsket i forumet
I mange innlegg der dere legger ut bilder, så får jeg dem ikke fram, får bare hvit firkant med rødt kryss i hjørnet. Blant annet i den tråden om ettåringen som fikk cola er det sånn.
Men i den tråden med sommerfuglen, der ser jeg bildene.

Hvorfor er det sånn? Noen som vet? Flere som har det sånn?
VELDIG irriterende altså!

jeg ser heller ikke bilder i flere tråder. kun en hvit rute med et rødt kryss.

turboquattro skrev:
jeg ser heller ikke bilder i flere tråder. kun en hvit rute med et rødt kryss.

Det er akkurat det samme hos meg!

Veldig irriterende!

1Blå1Rosa1Engel skrev:
Det er akkurat det samme hos meg!

Veldig irriterende!

Jeg får ikke se bilder med internet explorer men hvis jeg bruker google chroome gjør jeg det.

Så da er det tydeligvis ikke hos meg det er noe rart med innstillingene sikkert..
Det rare er at de to trådene jeg nevnte tidligere, er faktisk skrevet av samme person, men likevel er det bare i den ene jeg ser bilder!
Teeeitt!!!emoticon

Nå skal jeg prøve noe, så se i tråden med ettåringen min om ca 2 minutter!

Nå lastet jeg ned FIrefox, bare for å teste, og det funker! Nå ser jeg alle bilder! Men uvant med annen nettleser da.. Kansje denne er bedre enn explorern? Den henger seg nemlig opp ofte når jeg ser på bilder på facebook.. kjedelig..

hos meg er det godt mulig det er fordi bildene av snuppa er kopiert fra facebook, og de av sommerfuglen fra bloggen min.. Kanskje explorer ikke liker facebook?? (Likegreit, for Firefox er mye bedre uansett!)

Explorer liker definitivt ikke facebook! :)
Tester firefox nå, men er jo håpløst vanedyr jeg, så vet ikke hvordan det går! :)
Prøvde Opera tidligere, men der var alt så rart og uvant, at jeg ga opp rimelig fort! :)

*Moråse* skrev:
Tester firefox nå, men er jo håpløst vanedyr jeg, så vet ikke hvordan det går! :)
Prøvde Opera tidligere, men der var alt så rart og uvant, at jeg ga opp rimelig fort! :)

Firefox er VELDIG lett å bli vant med

Bouncing buttplug skrev:

*Moråse* skrev:

Firefox er VELDIG lett å bli vant med

Jobber med saken nå,  men sjønner ikke helt den der favoritter-funksjonen.. hm.

Back
Topp