Hvorfor så trist??

Ida&Linn

Gift med forumet
Er jeg den eneste her som bare føler for å gråte sånn plutselig uten grunn?? Har jo fått verdens nydeligste jente og alt er jo helt perfekt. Men uansett så bare begynner jeg å sippe uten grunn. Det er jo helt teit jo.. [:(] Noen andre som har det sånn? Er jo 17 dager siden jeg fødte nå så det burde jo gi seg..

Det er veldig vanlig å bli litt trist etterfødselen, uten at det er noe galt med deg for det. Noen får fødselsdeprsjon, men det er bare veldig få og de er "skikkelig" deppa.... 
Tårene kan vare en stund. De første 6 ukene kalles jo barseltid, og det er fordi vi er i "ulage" både hormonelt og kroppslig etter en kjempepåkjenning - både fysisk og psykisk.
Bare la tårene flomme, det gir seg. [:)]

Masse trøsteklemmer fra meg! (som gråt i 2 mnd etter Jonathan ble født... [;)])

jeg gråter.... å jeg gråter for fille ting... aldri vært sånn før.. men men..[:(]

Du er ikke alene om å gråte og bli trist fr ingenting! Det er ikke alltid så mye som skal til... Men det går nok over! Vi er i en ny situasjon, lite skal til for å stresse meg litt (komme meg ut dørene til avtalt tid f.eks...) og så litt mangel på søvn ... er nok ulike faktorer som spiller inn!
Men det går nok over! Og da blir alt - om mulig - enda mere kos enn det er nå! [:D]

Takker for svar jenter. Godt å vite at jeg ikke er helt spjong.. [;)] 

Back
Topp