Hvorfor så forskjell på tester?

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Denne er tatt fredag- 10 dpo.
ade078d9cb9bf0ec7f9b35e4f3bc0540.jpg

Denne er tatt idag- 14 dpo.
8363cb3d85cdaba9fecf09e00c0c895a.jpg

Så her har det vel vært en bra stigning [emoji3]

Men når jeg tar sånn billig strimmeltest får jeg bare denne:
9467ea50f98e3aa45ed868bb7ac3ffaf.jpg

Så undrer meg hvorfor de er så ulike? er det sånn at noen tester aldri blir skikkelig sterke eller?

Denne er tatt fredag- 10 dpo.
ade078d9cb9bf0ec7f9b35e4f3bc0540.jpg

Denne er tatt idag- 14 dpo.
8363cb3d85cdaba9fecf09e00c0c895a.jpg

Så her har det vel vært en bra stigning [emoji3]

Men når jeg tar sånn billig strimmeltest får jeg bare denne:
9467ea50f98e3aa45ed868bb7ac3ffaf.jpg

Så undrer meg hvorfor de er så ulike? er det sånn at noen tester aldri blir skikkelig sterke eller?

Er det RFSU sine strimler?

Er det RFSU sine strimler?

Ja det er det. RFSU sine... erfaring med de? Syns jeg har fått svakere på både dem og en billig fra apotek fra dems eget merke! Mens clearblue lyser positivt både pluss tegnet og digital med uker.

Aldri testet med billigstrimler før jeg, så det er jo godt å høre. Jeg ser jo hva clearblue viser og ser jo godt strek her og. Bare at den var så svakere.

Ja, er en grunn til at man aldri skal teste stigning med tester, skaper bare unødvendig bekymring :)

Ja det er det. RFSU sine... erfaring med de? Syns jeg har fått svakere på både dem og en billig fra apotek fra dems eget merke! Mens clearblue lyser positivt både pluss tegnet og digital med uker.

Jeg har for moro skyld denne gangen testet jevnlig med både RFSU, wondfo og babyplan sine strimler for å sjekke stigning og eventuelle forskjeller og RFSU sine er noe varierende i styrke på teststreken. Igår var den svakere enn dagen før mens idag var det kjempesterk... så tror de er litt upålitelige hva gjelder fargestoff kanskje? De andre testene har bare blitt sterkere eller vedvart i styrke, mens RFSU er da de eneste som har gått litt ned og så opp igjen. Det er min "konklusjon" med de etter å ha brukt de nå da :)

Back
Topp