Hvorfor så dyrt da?:(

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Vi skal jo begynne på andre etasjen vår nå, trenger det nå som vi har en liten familie økelse på gang:) Men vi kommer jo ikke veldig langt, vi kommer ikke noen steder i det heletatt.
Vi har ikke tenkt egentlig å ta opp noe lån ¨på vår andre etasje, dette skulle bli vår lille formue:p
Vi har jo begynt å innhente priser og nå tok dette fra meg alt mote:(
Jeg faller alltid for det dyreste desverre, men jeg innser jo fort a det kan vi ikke.
Så nå har jeg skrevet mail til omtrent hele norges trappefirmaer for å innhente priser.
Og den billigste trappen jeg har fått pris på til nå er 30000 og det er enn furutrapp ubehandlet, ingen "pynt" og åpne trappetrinn (uaktuelt) og ingen montering:o
Vi må for det første har det montert... Og om jeg vill ha hvitt rekkverk så måtte jeg plusse på mellom 7000-10000.
Så nå sitter jeg å anger på at vi ikke kjøpte trapp som fulgte med huset, da skulle vi gi 25000, men da fikk vi billigere tilbud av noen andre så vi avslo, nå 2 år senere så har prisene økt til himmels!!:(

Så nå tror jeg at jeg refinansiere og kjøper den trappen jeg ønsker meg!!! Vet dere om noen billige firmaer, så vill jeg gjerne høre om de:)
Takk for at jeg fikk ut litt små¨damp:p

Det er dyrt å pusse opp ja.... Blæh! Og som jeg skrev i den trappe-tråden, så er trapp dritdyrt! Jeg ville nok ikke gått for den billigste (med mindre du liker den veldig godt, selvfølgelig!), for er det noe som det er greit å være fornøyd med, så er det nettopp trapp. Det er lissom ikke bare bare å gjøre om på senere (joda, klart den kan males osv, men det er en dritt jobb, særlig hvis man skal ha det pent! -hilsen en som har gjort et forsøk på å male en gammel trapp!) Vi har nettopp kjøpt et gammelt hus, og ALT må pusses opp (da snakker vi bytte av vinduer og alt det elektriske osv i tillegg til alle overflater!) Vi har kommet et stykke på vei, og brukt nok av penger til nå. Holder på med soverom til 2-åringen nå, og skal til med bad nummer to.... Pengene flyr! Man må bare prioritere. Og det lønner seg absolutt å hente inn tilbud fra flere, det kan være mye penger å spare på det! Lykke til i trappejakten! :)

Back
Topp