hvorfor (laaaaaaaaaaaaang signatur)

back to basic

Forumet er livet
VIP
har noen en signatur lengde som gjør at du må virkelig konsentrere deg for å komme forbi der det bare er et langt stort blankt område???

Blir nesten sliten før du har kommet forbi signaturene... 

turteldue skrev:
har noen en signatur lengde som gjør at du må virkelig konsentrere deg for å komme forbi der det bare er et langt stort blankt område???

Blir nesten sliten før du har kommet forbi signaturene... 

Hei
Ja det er noen som har fått det... litt av grunnen er nok konverteringen til nytt forum. Det var en del rar koding i det gamle forumet, som ga rare utslag i det nye forumet mht signatur og ticker-feltet. Finr om de med slike signaturer gir et lite vink, så skal vi hjelpe med å bli kvitt dem... dvs de hvite feltene :-)
Alternativt så har brukerne sovent på enter-knappen når de laget signatur/ticker emoticon

Jeg trenger hjelp!!! Skjønner ikke hva som har skjedd... Gjerne fjern hele signaturen min!

Will do :-)

Tusen takk... Da kan jeg gå tilbake til min vanlige profil :)

Hvorfor skjer dette????? Jeg har heller ikke sovnet på ENTER-knappen.... Prøver bare å lage meg en ny og fin signatur :(

Har prøvd å fikset det igjen... må neste se på det i morgen om det ikke er i orden nå... :-)

Jeg trenger også hjelp til å få vekk de hvite feltene??

Jeg trenger også hjelp. Har prøvd mange ganger å kontakte administrator og moderator, sendt mail til teknisk, men ingenting skjer..... Dette hindrer meg i å poste, begynner å blir lei av å vente på hjelp.

Maja86 skrev:
Trenger også hjelp til å få vekk di laaaange hvite felta!!....

Da har du fått hjelp :-)

jeg har også lang signatur.vil gjerne ha hjelp med dette!

Jeg må også ha hjelp med dette..

Plutselig fikk jeg kjempelaaaang rute der.

Superlangt hvitt felt her også.... Fjern gjerne hele signaturen min :-)

Fikset :-)

Jeg må også ha hjelp med dette. Har et Stoooort hvitt felt!!!

HJEEEELP!!

Beklager noe treg respons.... Men da skal det være ordnet.

Back
Topp