Hvorfor kan ikke lillegutt

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
skjønne at det er kveld?

Nå er jeg på randen, og vet ikke hvor mange ganger jeg har knekt sammen i løpet av en halv time![:(]
Jeg føler at jeg er den eneste blant veninnene mine her jeg bor som ikke har en unge som sover i fra tidlig kveld og hele natta (med unntak for mat) ..
Og når JEG ikke får min egen unge til å skjønne at det er kveld(når han våkner), og ikke har samvittighet til å la han ligg og skrike så ender det med at jeg tar han opp og ut i stua sammen med meg.[:'(]
Jeg føler at jeg ikke mestrer dette med soving, og at alt bare faller sammen under føttene på meg!

Unnskyld for at jeg syter til dere, men har ingen andre å få det ut på[:(][:'(]

uff[&o] en ting som er sikkert er at du ikke er alene..ikke mange roper det høyt, men tro meg det er flere babyer enn du legger merke til som sliter om kvelden.
Det kan hende jeg har litt tips, vil gjerne hjelpe[:)]
men da trenger jeg info, gjerne i detaljer om hvordan døgnet deres ser ut, spesielt ift rutiner, sovetider, bakgrunn med evnt plager, måltider.

Ånei vennen, så slitsomt :( Trodde dere hadde fått dreisen på legginga jeg :(

Vet det er lett å si, men det beste er å holde ut og ikke ta han opp og ikke inn på stua. Unger trenger rutiner og kommer fort inn i det bare man har tålmodighet. Skjønner det er vanskelig når du i tillegg er alene og må ta opp kampen hver kveld bare du :( Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg for noen kvelder <3

Stor klem <3

Ja send en PM til *Kolibri*, hun hjalp oss også, og vet hun har vært en reddende engel for maaange her inne :)

huff... høres ikke lett ut.. * veldig lov og klage her!!*
føler med deg!

vet ikke hva du har prøvd av "søvn-tips" men er ganske mye forskjellig metoder du kan prøve!
bare husk at det ikke er gjort på en kveld eller to.. så prøv og hold ut! det snur nok snart! veit det er tøft..
men jeg lover deg at det blir bedre!

Huff, så trasig!! Har du ingen du kan prate med, HS eller noen andre med erfaring. Noen du kan legge en "slagplan" sammen med?
Les deg opp på forskjellige metoder og velg en, eller sett de sammen til noe du tror vil passe deg og ditt barn. Om du prøver opp-ned, hysj, vognsoving eller hvadenåheter er mindre viktig, men noe du tror kan fungere og lar seg gjennomføre for poden og mammahjertet. Når du har valgt din metode, så vær standhaftig. Men du må ville det 100%. Det er ihvertfall det jeg tenker... I mellomtiden sier jeg LYKKE TIL, STÅ PÅ og sender en trøsteklem [:)]

ORIGINAL: lillebebis

Ja send en PM til *Kolibri*, hun hjalp oss også, og vet hun har vært en reddende engel for maaange her inne :)

ja har sett mye av det hun skriver og responsen hun har fått tilbake og det har jo bare vært positivt så vidt jeg har fått med meg......håper det ordner seg med leggingen for dere.....det er slitsomt å ha det slik.....

sender deg en klem og så håper jeg det ordner seg fort....[;)]

ORIGINAL: Cathriiinee

skjønne at det er kveld?

Nå er jeg på randen, og vet ikke hvor mange ganger jeg har knekt sammen i løpet av en halv time![:(]
Jeg føler at jeg er den eneste blant veninnene mine her jeg bor som ikke har en unge som sover i fra tidlig kveld og hele natta (med unntak for mat) ..
Og når JEG ikke får min egen unge til å skjønne at det er kveld(når han våkner), og ikke har samvittighet til å la han ligg og skrike så ender det med at jeg tar han opp og ut i stua sammen med meg.[:'(]
Jeg føler at jeg ikke mestrer dette med soving, og at alt bare faller sammen under føttene på meg!

Unnskyld for at jeg syter til dere, men har ingen andre å få det ut på[:(][:'(]

Føler med deg, sliter med det samme her...han skal absolutt ikke sove....de siste nettene har han vært fullstendig vrang og har ikke sovnet før 00-01...ganske slitsomt...[:'(]

ORIGINAL: lillebebis

sign!:)

Back
Topp