hvorfor jeg ikke er aktiv her..

Pixzie

Glad i forumet
*poff*

Ååå nei...huff[:(][:(][:(]

Men godt du klarte å komme deg unna og la han skjønne at noe må skje da!!!

Lykke til snuppa[:D]

Hei vennen !
Forstår deg så godt att du ikke har vært her inne så mye .
Å jg håper det går bedre med deg ?
Å att ting ordner seg for deg vennen <3
Du vet jeg er her hvis du føler for å snakke ...

*KOSEHARDTPÅ*
uff, skjønner at du ikke har vært her så mye da.. huffoghuff.. jeg håper du finner ut hva som passer for deg og Mina.. og jeg håper gubben din forstår at du ikke har hatt det så greit..

*endamerkos*

Kjip at du har det sånn nå[:(] Men håper det fikser seg sånn som det er best får dere alle sammen. Jeg ser meg litt igjen i sitvasjonen du forteller, jeg og sambo har det ikke så lett vi heller men prøver virkelig å fikse det sånn får Nicoline sin fordel.
Skjønner godt du ikke er her så mye inne når du har det sånn.

Sender mange trøste klemmer fra meg og Nicoline

ORIGINAL: Skrulla86

signerer... Håper alt ordner seg med dere... Mina Elvira er så skjønn, foressten
Maaaange klemmer din vei, idalicious:)

Huff da, så leit å høre. Men godt at du faktisk tok det steget og pakket sakene, høres ut som han virkelig trengte en oppvekker! Håper han fatter det nå og at dere sammen kan få det til å fungere. Uansett hva som skjer er jeg sikker på at Mina har det godt med deg. [:)]

Uff, trist å høre at dere har det sånn..[:(] Men håper han skjønner hva han holder på å miste, og kjemper sammen med deg for at det skal bli et bra forhold igjen[:)] Selv om du ikke orker være her inne så mye nå, håper jeg du stikker innom innimellom likevel! Vi kan både klemme, trøste og evt bidra med litt hjernedød BV-underholdning når du trenger det[:)][;)]

så trist å lese [:(] å jo jeg har merket at du har vært her minimalt !!
masse lykke til videre , håper alt ordner seg tildet beste for dere , mangen gode klemmer fra meg ..

Huffda! [:(]
Jo, har lagt merke til at du ikke er her så mye, men det skjønner jeg godt når du har viktigere ting i livet å jobbe med.

Håper det ordner seg for dere nå. Du var virkelig tøff som pakket sakene og dro. Håper virkelig at han skjønner alvoret!

Klem [:)]

ORIGINAL: Skrulla86

Signerer denne eg.

Håper det ordner seg snuppemor! Er nok kjempetøft..[&o] Tenker på deg!
*Gode klemmer*

ORIGINAL: fruKtose

Huffda! [:(]
Jo, har lagt merke til at du ikke er her så mye, men det skjønner jeg godt når du har viktigere ting i livet å jobbe med.

Håper det ordner seg for dere nå. Du var virkelig tøff som pakket sakene og dro. Håper virkelig at han skjønner alvoret!

Klem [:)]

signerer!!

ORIGINAL: Augustprinsessa

Sender deg en god klem!!
Det fortjener du!

Håper samboen din tar seg selv i nakken og våkner opp før det er for sent...![:)]

Huff det var leit å høre, skjønner du har det tøft nå... men fatt mot jente! Det vil nok bli lettere etterhvert uansett hva som skjer, og heldig er du jo som har lille skjønne Mina... Sender deg mange varme tanker og håper du snart får det bedre [:)]

ORIGINAL: Augustprinsessa

Sender deg en god klem!!
Det fortjener du!

Håper samboen din tar seg selv i nakken og våkner opp før det er for sent...![:)]

Sign

Kjære deg, det var virkelig ikke noe godt å høre[:(] Ille at du har det sånn. Håper at dere finner ut av det og at du nå har mange rundt deg som støtter deg! Husk at du nå først og fremst må tenke på deg og Mina, og legg fra deg den tanken en liten stund om at du er den som må hjelpe alle andre! Lykke til!

Back
Topp