hvorfor ikke???

mimime

Forelsket i forumet
stenge ut de/den som absolutt må lage kvalme her???
siden jeg ble mdlemm her,så har det i grunn vært stille og rolig,og veldig koselig her inne..har trivdes kjempe godt!!!
men asså......detta her synes jeg går for langt!!!!
hennsikten med detta forumet er vel å kunne stille spm og prate med andre i samme situasjon.
Jeg sikter IKKE til enkelt personer her, og jeg skjønner også VELDIG godt hvorfor noen blir forbanna og hvorfor det blir kvalme her inne pga visse personer.
men hallo??? steng de/den ute,la være å svare de/den,skvis dem ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har i grunn ikke deltatt i alt dette som har skjedd i helga her, men ser jo når jeg kommer tilbake at det har skjedd en hel del her siden sist!!!

Jeg liker de aller fleste her kjempe godt, har fått svar på stortsett det meste som har vært stilt spm om...så jeg håper virkelig at detta roer seg etterhvert!!!

synes deta er unødvendig, vi er "voksne"mennesker, som skal ta vare på hverandre her inne...... ikke lage kvalme som var populært i tennåra[8D]

Er veldig enig med deg selv om jeg har lagt opp til bråk jeg og.. Noen ganger får man bare NOK!!! Men jeg angrer.... Er takknemlig for dere alle sammen

ikke jeg heller...
er så snill atte[:D][:D]

Itte je hell.. totalt unødvendig om man bare oppfører seg som folk [8|]
ORIGINAL: ~Nahemah~

har aldri fått advarsel før jeg....[:)]

Ikke jeg heller, men har ikke gjort så mye ut av meg... enda...

syns også folk burde få litt hardere advarsler og bli stengt ute i enkelte tilfeller.. dette går helt over styr.. ikke noe koselig i det hele tatt... syns også folk burde finne seg for gode til å delta/svare i disse trådene der det bare er krangel..[;)]

Back
Topp