Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke bare pga overoppheting, men fordi baby kan få forbrenning inne i magen. Det fikk vi beskjed om på føden når jeg klaga over at vannet var for kaldt under fødselen. Skikkelig kjedelig og badekar blei ikke samme lindringa som før..Trudee skrev:
Aldri hørt om det selv før jm på føden sa det. Skikkelig nedtur, men såklart jeg liker det VARMT, så kan hende det er verre for meg enn andre :p må legge til at jeg aldri har hørt om at noen har fått det, men hun sa det til oss i hvert fall..Trudee skrev:
Aldri hørt om det selv før jm på føden sa det. Skikkelig nedtur, men såklart jeg liker det VARMT, så kan hende det er verre for meg enn andre :p må legge til at jeg aldri har hørt om at noen har fått det, men hun sa det til oss i hvert fall..Trudee skrev: