Hvorfor ikke meg da?

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Har en litt dårlig dag føler jeg.. Har sååå mange venninner rundt meg som nå er gravide og skjønner liksom ikke hvorfor det ikke skjer meg.....[&o] Har jo såå lyst jeg også men skjer jo ingenting...*dritt*
"Alle" går jo rundt og er gravide for både første og andre gang, mens jeg aldri blir det... *sukk*

Ja, vet ikke hvor jeg vil med detta, kanskje bare en klem??[:)]
Skal heldigvis straks dra ut, så da får jeg noe annet å tenke på...

uff... følte det på akkurat samme måte før jeg å... ikke noe gøy!
sender en stor trøste klem iallefall!

Takk for klemmer jenter[:)]

Håper jeg snart også kan roooope ut her inne at spiren sitter og melde meg inn i terminforum[;)]

Man må aldri slutte håpe i allefall,det er sikkert[:)]

Og jeg er rimelig overbevist om at når man lykkes, så er det verd hver eneste tåre[:)]

ORIGINAL: MilliVanilli

Man må aldri slutte håpe i allefall,det er sikkert[:)]

Og jeg er rimelig overbevist om at når man lykkes, så er det verd hver eneste tåre[:)]

Ja det tror jeg også at det er verdt!!!![:)]

ORIGINAL: Ms.Green

KLEM

Takk[:)]

stor klem til deg!!
og etter 22 mnd fikk vi plutselig det til på egenhånd - så gi aldri opp [:D]

Mange klemmer til deg [:)]
Håper det snart er deres tur

nå kan jeg ikke tillate meg å si at jeg vet hvordan du føler det,for dere har prøvd mye lengre en vi gjorde.men jeg kan på en måte skjønne fustrasjonen din da jeg ikke ble det.men det rare er at det fikk meg til å innse at hver gang man blir gravid så er det mirakel.noen blir det fort,uten at di gjerne øsnker det.mens andre må vente sååå lenge.og det viste bare hvor mye som skal til for at det skal stemme.

men vet du.vist man ikke stesser så mye med det(lettere sagt en gjort)tror jeg kroppen blir mere motagelig.fek vist du og mannen din fokuserer på dere en stund.koser dere med vin og god mat,går på fest ,ferie og andre ting som tar fokuset bort fra prøvingen litt..så kansje du klarer å sleppe taket litt.og før du vet ordet av det sitter spiren[:)]

masse trøste klemmer fra meg iallefall[:)]

Back
Topp