Hvorfor i hundremeterskjogen har jeg ikke gjort dette før?!

Smily

Elsker forumet
Vi jobber oss i gjennom kvalme og oppblåste mager og piner oss med at buksa strammer og div. Noen klarer seg utmerket andre får krampe i hjernebarken fordi det er rett og slett ubehagelig. Noen er så lure og faktisk skaffer seg klær som passer.
I dag så har jeg tatt skrittet og kjøpt meg en tights for gravide. Jeg er 10+2 og har sliti med kvalme og oppblåst mage siden uke 7 (kanskje litt før). Også har det tatt meg 3 (TRE) uker før jeg har gjort noe så lurt som å kjøpe meg et plagg som ikke presser på de dummeste stedene når livet smaker på frokosten/lunsjen/middagen/mellommåltidene HVER dag.

Jeg skal skylde på at jeg er førstegangs og må finne løsningene på egenhånd før jeg tror på noen :p Men jeg må også ærlig innrømme at jeg er litt tett i pappen også som ikke har gjort det her før.

Komfort skal være mitt motto fra nå av og til fødsel. Alt som kan gjøres bedre for at livet skal rulle enklere, det skal jaggu f#"n bli gjort :)

Lurer du på om du kanskje bør få tak i klær for gravide, så lurer du ikke. Da vet du ;)
 
Amen
 
Haha :) veldig lurt! jeg fikk en gravidbukse av mamma til bursdagen min som jeg gikk med hver dag i 5 dager, da måtte jeg dessverre kaste den til vask! Haha! Kanskje jeg bør kjøpe meg noen flere :p
 
Samme her, kjøpte tights på HM rett før jul, veldig godt :)
 
Last edited:
Kjøpte noen deilige bukser på vero moda for ikke så lenge siden, med strikk i livet. De og cozy buksene fra cubus er fantastisk gode å gå i, ingenting som strammer :D
 
Med en gang de jækla buksene strammet gikk jeg over til tights. Før jeg ble gravid ga jeg faen, men nå syns jeg det bare er ubehagelig. La fra meg de buksene allerede i uke 7. :happy:
 
jeg har kontakt med to damer på fb, som selger brukt gravidtøy. jeg tenker jeg kommer til å kjøpe fra de begge, men jeg er veldig usikker på om jeg tør.. dersom det går galt, så sitter jeg igjen med to gravidtøypakker jeg ikke får gjort noe med.. men samtidig hadde det vært usannsynlig deilig med en bukse som ikke gjorde vondt i magen.. hun ene selger en topp-pakke, og hun andre bukser. begge ganske rimelige. jeg burde vel bare "go for it"?
 
jeg har kontakt med to damer på fb, som selger brukt gravidtøy. jeg tenker jeg kommer til å kjøpe fra de begge, men jeg er veldig usikker på om jeg tør.. dersom det går galt, så sitter jeg igjen med to gravidtøypakker jeg ikke får gjort noe med.. men samtidig hadde det vært usannsynlig deilig med en bukse som ikke gjorde vondt i magen.. hun ene selger en topp-pakke, og hun andre bukser. begge ganske rimelige. jeg burde vel bare "go for it"?
Hopp i det :)
 
var å titta på babyshop i dag etter tøy, men det eneste jeg fant var EN jeans, og en thigts (i leopardmønster!...), så det ble ingenting der gitt :p
 
Har kjøpt 2 gravid tightser og jeg elsker de, såå behagelig å ha på! :D
 
da har jeg vippset en sum til ei som skal sende meg gravid-tøy i posten! :D YAY! Flink nå!
 
Her sku æ ha utvida garderoben litt, men har kun hm i nærheten å handle på, å dæm har kun xs å s ijænn... å.æ e ikkje heilt der....
 
Back
Topp