Hvorfor i h...... blir den ikke stiv!!eggedosis

Babyynr4

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Eggedosisen jeg pisker blir ikke stiv!!!!!!! hva gjør jeg feil?

holder på å lage sukkerbunn..så den må bli så stiv som mulig. snart pisket i 30 min jeg, og det skal ikke ta så lang tid....................

for lite luft ned i bollen? om du bruker foodprocessor feks
fettrester etter smør el lign i bollen? (kan sitte igjen selv om den er vasket grundig ja)

aner ikke [:D]

aner ikke, har aldri pisket eggedosisen stiv jeg.. men, har laget mange sukkerbunner. En spes du skal lage da eller?

veldig lite som skal til for at den ikke blir stiv, og etter 30 min så er det like greit å gi opp[8D]

ORIGINAL: elber13

for lite luft ned i bollen? om du bruker foodprocessor feks
fettrester etter smør el lign i bollen? (kan sitte igjen selv om den er vasket grundig ja)

aner ikke [:D]

redskapene er ikke brukt før... helt nye, bare vasket for litt siden, så di var helt tørre også.. hmm. bruker håndmikser

ORIGINAL: Bitzyh

veldig lite som skal til for at den ikke blir stiv, og etter 30 min så er det like greit å gi opp[8D]

ja nå har jeg gitt opp.. trodde det skulle ta maks 5 min å få den stiv,, ettersom det er det jeg har hørt fra andre..

ORIGINAL: Divinity

aner ikke, har aldri pisket eggedosisen stiv jeg.. men, har laget mange sukkerbunner. En spes du skal lage da eller?

mamma sa den måtte være stiv hvis ikke så sank kaka veldig sammen. men kansje ikke alle gjør det?? jeg brukte 4 egg (hele) og 2 dl sukker, resten av ingrediensene er bakepulver,mel og litt potetmel

Back
Topp