Hvorfor holder vi ut?! (Positiv tråd!)

xoxojallagirl

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Nå er jeg lei av å være syk, av å tenke på alt som kan gå galt, være uvel og alt det der. Derfor fåreslår jeg at vi kan komme med litt innspill og positive tanker om hvordan vi klarer oss gjennom dette!!

Resultatet!!! Jeg kan se på vlogger der folk har fått baby og jeg blir motivert med en gang, tross formen!

Last edited:
Jeg har 5 venninner som har fått baby høsten 2018, daglige snap og jevnlige besøk hos dem gir meg motivasjon og glede til neste høst da vi har ett lite nøste selv ❤️

Bare tanken på at familien vår nå kan bli komplett, og oppfyling av 6åringens ønske om å bli storebror gjør at alle vondter/bekymringer osv blir glemt :Heartred

Det blir bedre! Men det er jaggu slitsomt når det står på. Velger lett fødsel over svangerskap når som helst. En fødsel varer ikke i mange uker og premien kommer med en gang det værste er over.

Er så kvalm at jeg nesten angrer. Nesten. Men, jeg holder ut for dette er sistemann og det blir ekstra stas.

Jeg har 5 venninner som har fått baby høsten 2018, daglige snap og jevnlige besøk hos dem gir meg motivasjon og glede til neste høst da vi har ett lite nøste selv ❤️

Åå så koselig!! Det forstår jeg godt holder motivasjonen oppe!

Fordi baby :Heartred

Bare tanken på at familien vår nå kan bli komplett, og oppfyling av 6åringens ønske om å bli storebror gjør at alle vondter/bekymringer osv blir glemt :Heartred

Nei så fin tanke! Sikkert veldig koselig når dere er fler som virkelig gleder dere :D

Det blir bedre! Men det er jaggu slitsomt når det står på. Velger lett fødsel over svangerskap når som helst. En fødsel varer ikke i mange uker og premien kommer med en gang det værste er over.

Er så kvalm at jeg nesten angrer. Nesten. Men, jeg holder ut for dette er sistemann og det blir ekstra stas.

Uff, ikke sant! Prøver å fortelle meg selv at 2. trimester ofte er mye bedre, men så var det å holde ut de ukene da haha!

Ah ja det blir det :D En siste gang!

Skjønner deg veldig godt, det er ikke så lett å forestille seg hvordan livet faktisk blir :happy:

Nei ikke sant! Det fikk meg også til å tenke på noe annet. Dere er helter as! Tenkte på det i sta da jeg følte meg skikkelig dårlig... mange av dere har det likedan MED et annet barn eller fler i tillegg! Sykt at dere klarer haha!

Nei ikke sant! Det fikk meg også til å tenke på noe annet. Dere er helter as! Tenkte på det i sta da jeg følte meg skikkelig dårlig... mange av dere har det likedan MED et annet barn eller fler i tillegg! Sykt at dere klarer haha!
Signerer denne! Jeg er ganske dårlig, selv om det er langt bedre nå enn i starten. Å skulle passe på noen andre i tillegg da hadde umulig vært gjennomførbart :hilarious:

Det var hyggelig sagt, sitter her og smiler :happy:
Heldigvis så har jeg en mann som passer på når jeg trenger å legge meg ned litt :Heartred

Men spent på hvordan det blir å komme tilbake i jobb og levering i barnehagen osv :p

Back
Topp