hvorfor heter det morgenkvalme?

TulleHøna

Forumet er livet
Når jeg (og mange andre) er kvalm hele dagen???? :p Jeg er verst på kvelden!

Bare for å lure oss til å tro at vi blir bedre bare morgenen er over!!! Jeg sier heller svangerskapskvalme!

For meg er komme kastet over deg kvalme... Æsj. og det kommer når det passer dårligst... Men,men man får tenke på hva som kommer ut av det<3

Her er det hver gang jeg lukter mat jeg ikke takler om dagen eller andre sterke lukter eller veldig trøtt og/eller sulten kvalme. Kommer i rykk og napp, men også verst på kvelden. Har fått sykt mange aversjoner mot mat den siste tiden så lukter eller spiser jeg noe med kylling i, eller grønnsaker uten dressi ng eller saus holder jeg på å kaste opp. Samme med fisk. Og jeg tåler ikke melk, mel og egg, så har ikke himla mange alternativer igjen! Jukser litt med speltbrød nåre det bl ir helt krise... Huff, håper det gir seg snart! Er kommet til uke 8, så har forhåpentligvis ikke så nange kvalme dager igjen..

denne uken har jeg vært ekstra kvalm! har gått ned 2 kilo :S

Hehe.. her heter det ekstrem svangerskapskvalme, og varer og hele dagen.. Fortsatt ikke begynt å spy heldigvis, så spiser så mye jeg kan nå mens jeg fortsatt kan.. Sist veide jeg 14 kg mindre når ungen var ute enn jeg gjorde da jeg ble gravid.. Håper ikke det blir sånn denne gangen også for da kan jeg få litt problemer hehe.. Veier nemlig ikke like mye denne gangen.. og ned på 40-tallet vil man jo ikke :P

Ingen aning...jeg er like dårlig hele dagen. Fikk Afipran av legen, men de ble jeg bare enda mer dårlig av...og TRØTT! Får bare smøre meg med tålmodighet, sist gang gikk kvalmen over da jeg var 3 mnd på vei :)

Back
Topp