Hvorfor har

for at di store jentene fikk bestemme jentenavn[8|][8|][;)]
hadde det blitt gutt hadde det blitt en liten emil

Fordi det er et fint lite navn som ikke er gammeldags, oppbrukt og kjedelig.

BF som fikk bestem.. Så sto d mellom Sindre og Simen.. Men siden onkelen t Sindre heter Simon, syns æ Simen blei for likt, Så da ble d Sindre.. [:D]

Bf som fikk bestem.. Sto mellom Malin og Tuva.

Vi valgte Hauk fordi det er litt uvanlig, og fordi vi synes det er et fint navn! [:)]

Har faktisk likt navnet Noah siden jeg var lita.
Så har bare holdt fast på navnet,så Noah ble det[:D]
Å amadeus fikk han fordi Noah ble så poppis navn..så da måtte jeg ha Amadeus i tillegg så det ikke ble såååååå vanlig navn[:)]

jeanette sin mor het lisbeth  så vi ville bruke det i navnet, så lis kommer derfra og bethina er bare kjempefint :D  men så oppdaga vi at hele navnet blir brukt i lis-bethina så det var bare bonus :D

Samboer likte Elise, det er også etter farmoren hans. Jeg ville ha Thea, da ble det Thea Elise[:)]

Jeg har likt navnet i mange år og allerede for de årene siden sa jeg at fikk jeg en jente noen gang skulle hun hete Isabell :) Heldigvis likte samboeren navnet også [8D]

her var det store kvaler[8D]navnet ble ikke bestemt før han var 3uker gammel[;)]sambo ville ha daniel eller benjamin..jeg ville ha brede,remi eller olai...men jeg ble jo stemt nedenom og hjem[;)]han er ikke glad i sånne navn som er litt "uvanlige"så etter mye om og men,så ga jeg etter på Adrian,det var hans forslag etterhver...men jeg får ikke bestemme neste nei[8D]men der ska d bli andre bolle om mi kommer så langt[8D][;)]

Var innom kjempemange navn, men fant ingen vi likte eller ble enige om, men så kom mormor med navneforslaget og først bare feide vi det bort, men vi fant ikke på noe bedre selv og til slutt fantes det ikke noe annet alternativ, så da ble det Kornelia. [:D]
(lang og trasig setning, ja jeg vet...)

Eneste navnet vi ble helt enig om..

Hadde så lyst å glede svigerfar med å kalle opp snuppa etter mamma`n hans (hennes oldemor), men
likte selvfølgelig navnet også da [:)].

Back
Topp