Hvorfor har snuppa *oppdatert*

*Supermamma*

Forelsket i forumet
feber?? siden igår har lillemor hatt 38,5- 38,8 i feber uten at jeg skjønner hvorfor..hun er ikke forkjøla eller noe, men ganske slapp og sover en del, men plutselig kan hun kvikne til litt og leke litt og smile før hun igjen blir slapp. Hun har spist omtrent som hun pleier og drikker vann jevnlig... målte sist gang for ca 4 timer4 siden

noen som vet?

Nå har jeg målt febern igjen her og nå harden steget til 39,3 så da drar vi på legevakta. fikk time kl 1630

ja jeg vet de kan få feber av det...hun fikk 2 tenner for ca 3 uker siden og hadde da litt feber iforkant av det, men det lignet ikke på dette men kan jo seff være forskjellig fra gang til gang, men jeg kan ikke se at det er no mer tenner på gang nå

Kan som sagt være tenner! Men det er jo kroppens måte å fikse opp må! Men har hun hatt feber i 3 dager kan du ringe legen[:D]

Takk for det, håper jeg også

Åssen er bleiene/urinen? Kan jo være urinveisinfeksjon..[8|] Feber+ slapphet er jo ihvertfall ganske typiske infeksjonstegn, så om hun ikke er forkjøla eller er dårlig i magen, er UVI det neste man bør tenke på..
Det er visst påvist at å få tenner i seg selv ikke gir spesielt med feber, men at det er omvendt: når man har feber bryter tennene lettere igjennom[;)]

bleiene hennes er som de pleier og hun drikker mer vann enn vanlig (er jo normalt når de har feber)

akkuratt nå er hun ganske blid og sitter å leker litt faktisk, men feberen har steget så vi drar til legen.

Hun sikler veldig mye og klør i munnen, men det har hun gjort siden lenge før hun fikk sine første 2 tenner og jeg har som sagt ikke sett tegn til flere  tenner der inne

Back
Topp