Hvorfor har mange den statusen

Snart4kids

Gift med forumet
Logget meg på Face nå og der er det så mange som har Redbull som status.Hva er poenget med det?

Vi jenter spiller et spill. Vi ønsker å gjøre noe spesielt i Facebook for å få bevissthet om brystkreft. Det er så lett at jeg vil du skal bli med oss å få denne til å spre seg! I fjor var det å skrive fargen på bh`n du hadde på deg i FB statusen ... og den fikk menn til lurer i dagevis hvorfor jentene hadde farger (tilsynelatende tilfeldig) i status vår. I år det har å gjøre med våre kjærlighet relasjoner. Med andre ord, i dette øyeblikk, noe som drikkes som representerer din sivilstatus. Alså :

tequila: Jeg er en singel kvinne
rum: Jeg er en touch og gå kvinnen
champagne: Jeg er en engasjert kvinne
redbull: Jeg er en kvinne i et forhold
øl: Jeg er en gift kvinne
vodka: Jeg er den "andre"
sprite: Jeg er en kvinne som ikke kan finne den rette mannen
whiskey: Jeg er en singel kvinne, men med venner som ikke vil slutte fest
brennevin: Jeg er en kvinne som ønsker hun var singel.
gin: Jeg er en kvinne som ønsker å gifte seg

Nå er alt du trenger å gjøre å skrive ned svaret for din situasjon i FB status (ikke svar på denne e-posten, bare sette det i statusen din). Også, klippe og lime inn denne meldingen og send den til alle venninnene som en melding. Det forrige Spillet nådde nyhetene. Klarer vi det med denne også ? La oss vise hvor kraftfulle vi kvinner er! ;)

Åååå....!! Det er så teit!!
Jeg blir nesten æntrert! Alkohol har da ingenting med kreft å gjøre!! [:@][:@]

Jammen mye rart azz!!hehe
ORIGINAL: BølleBella

i knoow......

fikk den i innboksen men kan ikke si at jeg har lest så godt på den [:'(]

Enig!! Synes alle sånne ting er superteit!

Må si meg enig med det, har faktisk ikke tenkt på det før... Det var en runde i høst hvor vi skulle skrive hvor vi satte fra oss veska også.

Skjønner virkelig ikke hva som er morsomt med å "lure gutta" med det der heller jeg da... Synes sånt er for fjortenåringer [8D]

ORIGINAL: Josle

hater sånne ting.. nesten like ille som "send dette videre til dine 10 beste venner, inkludert den du fikk den fra slik at hun vet at du er glad i henne bla bla bla" dritt!!! 

Jeg vet!! Og da føler jeg meg som den bedritne vennen som ikke gidder å sende videre [8D]
Men hender seg at jeg sender tilbake til den jeg fikk av, bare for å ikke såre. Hehe. Lættis opplegg da [:D]

Back
Topp