Hvorfor har jeg nettopp..

BlåBobler

Forumet er livet
... spist en hel jævla Center-rull???? [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] 

SVAKE MENNESKE!!!!!!! [:'(] [:@] [:'(] [:@]

ORIGINAL: BlåBobler

men jeg har nettopp drukket MYE cola,så jeg er ikke bedre selv....

*løper å finner rockeringen min*

Fordi du hadde lyst på [8D][:D][:D]

ORIGINAL: Lolodi

Enter eller Center????

Hehe.... Har PC på kjøkkenbenken og en seig C-knapp [8D]

Trikkset er å IKKE se på sjokoladehylla når en er å handler, bare lat som den ikke er der. Vet det er tøft, særlig siden det i de fleste butikkene en faktisk må gå forbi for å komme til kassa.[>:]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

men jeg har nettopp drukket MYE cola,så jeg er ikke bedre selv....

*løper å finner rockeringen min*

Burde jeg gjøre også... Den står på bakrommet her på jobben og jeg burde brukt den 1 gang i timen egentlig [&:]

ORIGINAL: Mesaana

Trikkset er å IKKE se på sjokoladehylla når en er å handler, bare lat som den ikke er der. Vet det er tøft, særlig siden det i de fleste butikkene en faktisk må gå forbi for å komme til kassa.[>:]

Værre når det er JEG som står ved disken og sjokoladen er GRATIS [:o]

Huffda[&o]

*poff*

ORIGINAL: tuppamaara

Gratis sjokolade? Å dæven....da hadde jeg fått problemer da!!

Jeg har så lyst på noe godt. Brus eller sjokolade... Men har meldt meg inn i vektklubb.no så det blir leeeenge til jeg kan kose meg med sjokolade [&o]

Jeg er også på vektklubb, jeg spiser veldig sunt og trener mye. Men var i København i helga, og der ble det MYE usunt, og det henger i enda kjenner jeg... Karbosuget slipper ikke helt taket... jeg spiste 15 Twist i går kveld også... Er sååå irritert på meg selv!!!! [:@]

Har gaflet i meg 4 stk. sjokoladeboller jeg,så jeg skal ikke si noe...

Hoi, gratis sjokolade!!?[:D] Skulle på en måte ønske at jeg hadde tilgang på det, men på en annen måte er jeg veeeldig glad for at jeg ikke har det (og det tror jeg vekta mi er også!!).

Back
Topp