Hvorfor har du valgt det nicket??

*Mærra*

Forumet er livet
Hvorfor har du det nicket du har? Har det noen spesiel betydning for deg eller er det bare tilfeldig??

Er bare nyskjerrig jeg. Er så mange artige nick her på bv![8D]

Mitt nick har jeg fordi jeg er ihuga Austin Powers fan![:D][:D][:D]

Fordi det er awesome,akkurat som meg!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Fordi det er awesome,akkurat som meg!

Haha!![8D]

En morsom historie fra BV [8D] haha..

Het bare Lena74 før, så var vi på tur rundt østensjøvannet med terminforumet (jan 08), en vindfull dag våren 08 [:D]
På toppen måtte Minisatan amme sin lille snuppe, men det blåste så veldig at hun holdt pusten (babyen assa), så
da måtte jeg stå forran med jakken rundt henne.. derav navnet levegg [:-]

Vurderer faktisk å bytte til det jeg heter overalt ellers.. LenaPena [8D][8D]

ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

Beskriver meg perfectooo[8D][;)][:D]

Bare eeelsker nicket ditt assa [8D]

Så filmen. syns den var dritt bra !! skulle bytte nick å sånn ble det[8D]

nicket mitt er ikke akkurat artig, men ble kalt AB hele skoletida gjennom (forbokstavene på navnene mine). Noen tidligere klassekamerater som jeg fortsatt har kaller meg det enda[8D]

Fordi jeg hadde en periode hvor jeg var hekta på japansk og anime og sånn nå jeg registrerte meg på nettby :P Derfor valgte jeg Mitsukai der, og etterhvert ble det mitsukai alle andre plasser også [:D]

Det betyr foressten engel (A)

Fordi jeg stortsett er forvirret[:D]

Fordi jeg lever i en konstant ammetåke. Eller nå er det bare tåke. Er så surrete at jeg blir redd meg selv til tider[:D]

For jeg akkurat hadde sett yndlingsfilmen min og tok fornavnet til hovedpersonen, Regan MacNeil

Mamma brukte å kalle meg det, (hun kaller meg egentlig for det fortsatt[8D]) Så det har liksom blitt naturlig å kalle meg for det overalt egentlig [:)]

Neida, du og jeg er ganske mye enig[:D]

Jeg fant ikke på noe som helst, så dette bare falt ned i hode på meg.

fordi kallenavnet folk har på min sambo er oggi, å jeg er jo han sin[:D]

Fordi 09.09.09 er fødselsdatoen til sønnen min [;)]

Back
Topp