Ja jeg er litt fryktelig nysgjerrig ser du! Er så mange av dere som har stilige nicknavn, og da undres jeg over hvor de kommer fra?! Noen som har lyst å fortelle hvordan fant du det, eller hvorfor har du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha.. Også jeg som trodde det var fordi du har ekorn i hagen;-)Jo, jeg skulle ha nytt nick når jeg var helt nygravid og ikke ville si det til noen. Akkurat da kom tilfeldigvis Nøtteliten-sangen på radioen, og siden nøtteliten sitter i toppen av et tre ble det nøttelitenItreet.![]()
Jo, kunne vært det også. Har jo et tre rett ved terrassen som det støtt og stadig sitter ekorn i.Haha.. Også jeg som trodde det var fordi du har ekorn i hagen;-)
Jeg husker ikke hvilket nick jeg hadde før.. Byttet da jeg ble aktiv igjen nå denne graviditeten og Dani er kallenavnet til datra mi, så da ble det bare sånn;-)
Enn du Kryssedull?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, du sa det på en tråd her, så da tenkte jeg det var logisk;-) hihiJo, kunne vært det også. Har jo et tre rett ved terrassen som det støtt og stadig sitter ekorn i.![]()
Jo, jeg skulle ha nytt nick når jeg var helt nygravid og ikke ville si det til noen. Akkurat da kom tilfeldigvis Nøtteliten-sangen på radioen, og siden nøtteliten sitter i toppen av et tre ble det nøttelitenItreet.![]()
Hva står "mil" for, da?Jeg trodde også at det var pga ekorn i hagen
Jeg tok forbokstaven til fruen og så min i tilfelle hun også ville bruke babyverden... men hun ville ikke det da, men da ble det bare sånn![]()
Lurer jeg også på;-)Hva står "mil" for, da?*nysgjerrig*
Hva står "mil" for, da?*nysgjerrig*
Yes! 10 points;-) Det var det jeg tippet;-) HahaDet står for resten av navnet mittHeter Camilla
![]()
Søren, jeg tippa cecilie av en eller annen grunnDet står for resten av navnet mittHeter Camilla
![]()
Haha.. Også jeg som trodde det var fordi du har ekorn i hagen;-)
Jeg husker ikke hvilket nick jeg hadde før.. Byttet da jeg ble aktiv igjen nå denne graviditeten og Dani er kallenavnet til datra mi, så da ble det bare sånn;-)
Enn du Kryssedull?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, hvorfor ikke?Hihi! Mitt kom til da jeg ble lei av å prøve å kapre mine "vanlige" nick, og så følte jeg meg helt surrete! Derfor ble det bare kryssedull... Syns det er litt søtt med y og u i navnet så det passet meg egentlig fint![]()
Høres ut som tidenes kuleste dame!Da jeg var 9 år gammel var jeg i begravelsen til min oldemor som jeg aldri egentlig kjente så godt(hun var senil de siste 7 årene). Mamma holdt en tale å fortalte om hvordan oldemor plutselig kunne finne på helt sprø ting, som f.eks slå ut håret og danse på bordet da de satte på Elvis lp-erJeg syntes det var så fint og tenkte at mitt barn skulle få oldemors navn: Mary Evelyn
Fikk gutt sist, og vet ikke hva det blir nå. Men er vel ikke sikker på om det blir Mary Evelyn uansett... Anyway, thats the story
![]()
Åå sånt får meg alltid til å begynne å gjette! Du skal slippe å si svaret, men jeg får for Seline IsabellSammensatt av mitt for og mellomnavn![]()