Hvorfor har du det nicket?

Ganske sikker på at jeg har sett at Sara ikke heter Sara :-P men husker absolutt ikke hva det evt var om jeg husker rett i at det ikke er Sara :-)

Jeg mener også å huske at hun ikke het Sara :p

Karakternavn i World of Warcraft som jeg har brukt i alle år, så hver gang det er et sted, hvor jeg trenger brukernavn, så blir det dette. :D Og så er det litt kult da. :p

Det var en god idé! Som du ser så spiller jeg og Wow, men på Alliance da ^^ Jeg bare liker Sylvanas så godt ^^
Men jeg har igrunn hat lyst på et nytt nick en stund nå :)

En anime serie jeg likte godt. Chihaya Furu

Ikke sant!:p men er sånn med de her ikkejeg ikke kjenner navnet på. Kengu er kengu, ronja er ronja. Undrer på om Sara ikke egentlig het Sara? Du er Bentleif for meg, selv om jeg vet hva du heter. Men sånn som når gubben sporte hvor jeg var på vei. "Til postkontoret for å sende pakken til Bentleif!"

Han så litt rart på meg :p hahah
Haha :) Ja det blir sånn :) Man forbinder alle med nicket ;) Og når noen bytter så blir jeg så forvirret :p

Da jeg ble gravid første gang så kalte mannen min spiren for flubber, for han mente at i babybøkene så lignet babyen på flubber (fra filmen med Robin Williams) de første ukene. Så da ble det det da.

Fordi jeg heter Christine, men er såpass hipp at jeg bytter ut S med Z ;) Evt bare litt stuck på tidlig 2000-tallet hvor vi zkrev alt med z istedet for s.

Så artig tråd :P
Jeg skapet "Thessaniya" når jeg gikk i ungdomsskolen og skulle lage meg en hotmail-adresse. Mange kallet meg for "Tessan", så jeg spann bare videre på det :)

Back
Topp