Hvorfor har du det nicket?

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Ja, det lurer jeg på! :)

Hvorfor valgte du nettopp det nicket her inne?

Mine tidligere navn hadde initialene KAOS, og jeg har alltid brukt hunnykaos som nick på mange ulike steder på nettet. Jeg er også halvt amerikansk, så mamma har alltid kalt meg "Honey" - noe som ble omskrevet til hunny..

Svigermor kalte meg det en gang, mente det ikke så fint heller, men da snur man det til det positive :P Vi skaffa oss høns i fjor sommer, så nå er vi eggprodusenter i bitteliten skala :P

Er ikke så lett å finne et som ikke allerede er brukt, også ville jeg ha et som ikke ble forbinnet med meg da jeg meldte meg inn samme dagen som jeg tok testen:) også kaller vi snuppa for lillemor:)

Skulle finn et nytt nick. Hadde ikke anelse. Så så jeg på lysekrona vår, og tenkte plutselig på blingbling.. hehe
Men du er og blir det gamle nicket ditt for meg, da ble jeg alltid så glad! Men blingbling er bra det og, bare det at jeg leser Blingeling hver gang! ;)

Men du er og blir det gamle nicket ditt for meg, da ble jeg alltid så glad! Men blingbling er bra det og, bare det at jeg leser Blingeling hver gang! ;)

Ja, savner gamle nicket mitt jeg også. Men desverre så var det så mange som kjente meg igjen med det. (la jo ut bilder og fortalte litt mere om meg selv) Så denne gangen prøver jeg å være løitt mere usynlig...
Men mitt gamle nick er det som jeg føler meg mest vel med ja!

Jeg heter jo Tina :P åsså kaller sabo meg for Pus, det gjør jeg på han å.

Blitt en vane faktisk, så sier det over alt :P

Har hatt navnet siden vi strevde med å bli gravid med nr 1 (vi venter nå nr 2) Grunnen til navnet sier seg vel i grunnen selv!

Nja, man har jo ulike forklaringer på ting..

Jeg regner med du er sjenert og utilpass rundt andre, liker helst ikke å prate med folk.. Dårlig på smalltalk? :P ;)

He he. Ja,der har du meg :p
Men jeg er nok mer sjenert enn jeg skulle ønske. Men har blitt mye bedre med åra og føler at jeg endelig nærmer meg den jeg egentlig er :)

Har hatt det siden jeg ble med på et forum første gang jeg ble gravid i 2004. Da var alle navn opptatt så jeg måtte bare ta noe. Det er navnet mitt, men har byttet ut 1 bokstav :)

Har du oppdaga bandet Scocha enda? Var på konsert med dem i skottland for noen år siden, eeelsker dem <3 De har bl.a. en sang som heter Caledonia:)

Nei. Hører en del på skotsk musikk, men har ikke vært borti de tror jeg. Gleder meg til å utforske :) Har hørt sangen Caledonia med Celtic Woman. Vet den finnes i mange versjoner.

Mitt forrige nick var et kallenavn vi har på storesøster.

Nå er jeg vell mere true to myself. ;p

Back
Topp