Hvorfor har du det nicket DU har?

slanker

Glad i forumet
stjeler denne fra september forumet [:D]

Jeg ruger på ett gullegg når jeg kom meg inn hit, så derfor ble det mitt nick[:)]

egentlig het jeg tigergutt- oppkalt etter verdens beste pus som vi måtte avlive etter forgiftning, ble bare 4 år:(:( så var det en innpå forummet så hele tiden kalte meg for tigergirl , og da bestemte jeg meg for å skifte til tigergirl.

bra tråd!

Valgte dette nicket fordi det er det jeg må igjennom får å bli mamma...

Kanutten80;
Når jeg var liten så kalte pappa`n til venninen meg Kanutten. Å det har han fortsatt med. Også er jeg født i 1980.
Heter det som nick på de få nettstedene jeg er.

Sier seg vel egentlig selv.... Savner barn...[&o]

De bokstavene er i navnet mitt [:D]

Veit egentlig ik heilt oprinnelsen t nikce mitt.
Men pappa har altid kalla mej d. "Pippå hass pappa", "mmmmmm pipp" og "Pippemill" har altid våre faste uttrykk pappa har sakt t mej.[:)]
Så d har latid vert med mej.
Da ej var russ var kallenavnet mitt Pippå.[:D][;)]

Hehe..
Fordi jeg har hatt et tonn av nick men klare aldri å ha et lenge[8D]

Har dobbelt-navn men bruker sjeldent Eline fordi jeg ikke syns jeg ser ut som en Eline men sambo liker det. Har heller aldri vært no særlig stor av meg, verken fysisk eller psykisk så derfor ble det småen... [:)]

Mitt gamle nick laga jeg da jeg var gravid m min første og det var fornavnet mitt + alder, men så ble jeg eldre og mamma til Benjamin[;)]

Hmm.. tror det ble littlå når vi fikk bekrefte på ul at babyen i magen var jente. Å etter det har hun bare vært Littlå vår[:)]

rett og slett en forkortelse på navnet mitt[;)]...nesten hvertfall!

Fordi jeg liker så godt diddle figurene[:D][:D]

Ikke større fantasi enn at d er navnet mitt[8D][:D]

fordi jeg mammaen til Zimile [;)]

Fordi jeg heter Turid og tanta mi kalte meg turi guri da jeg var lita. De fleste i familien min kaller meg turiguri [8D]
Så da laget jeg et nick som minte litt om det [:)]

Fordi de gangene jeg har vært gravid har det føltes som at jeg har bært verdens største skatt til det gikk dårlig..

Nå vil jeg ha skatt i magen igjen snart[:)]

Først hadde jeg navnet på bikkja, men synes det ble litt avslørende så ville bytte. Da falt Blåmann ned i hodet mitt fordi det minner meg om barndommen (pga sangen), også er jeg veldig glad i nasjonalromantikken, og jeg får litt følelse av Norge, seter, ysting og fjell av det navnet...... [:)]

Eg flytta fra vestlandet for 8 år sidan, men har veldig sterk tilhøyrighet til heimstaden endo. Vil alltid væra ei vestlandsjenta uansett kor eg bur[:)]

Back
Topp