Hvorfor har dere nicket deres?

Myshelle

Elsker forumet
Som overskriften sier :) nysgjerrig på hvorfor vi har valgt det navnet vi har. Inspirert av en annen termingruppe ;)

Hunden vår :cool:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe dette nicket fikk jeg automatisk :P har egentlig en annen bruker men er jo såå mange som snoker i familien å sånn :P å jeg vil holde det hemmelig litt til.

Det er for at sønnen min heter Othman, og på arabisk så betyr det mamma til Othman (om Othman) :-) :-)

Årsaken er ganske sær :-) Jeg er operasjonssykepleier, og Satinsky er navnet på et effektivt og hendig instrument som jeg liker godt. Vanskelig nok å finne nick her i nettverden.

En litt intern spøk mellom meg og mannen. Jeg har nemlig noen prikkete truser som jeg brukte mye i sist svangerskap. Utrolig gode og behagelige for meg, men utrolig lite lekre og sexy, ifølge mannen... :/ mens vi var på prøveren brukte jeg de fine blondetrusene ofte ( for å skape god stemning *krmt*), meeeen nå er det tilbake til de trege prikkete trusene igjen.

Fikk en gutt i februar 2010 og venter neste baby i august 2013 :-)

fordi jeg som tenåring alltid gikk under kallenavnet snowflake.. men da jeg registrerte meg her i 07 så var d tatt hehe så d ble snoflak som i snøflak :P :)

Mitt skulle egentlig være overrasket, men da jeg har et snev av lese/skrivevansker skrev jeg det inn feil, da jeg en stund etter innså at jeg hadde skrevet feil og prøvde å bytte til riktig skrivemåte var det selvsagt tatt for lenge siden ;)