Hvorfor har dere nicket deres?

Myshelle

Elsker forumet
Som overskriften sier :) nysgjerrig på hvorfor vi har valgt det navnet vi har. Inspirert av en annen termingruppe ;)

Hunden vår :cool:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe dette nicket fikk jeg automatisk :P har egentlig en annen bruker men er jo såå mange som snoker i familien å sånn :P å jeg vil holde det hemmelig litt til.

Det er for at sønnen min heter Othman, og på arabisk så betyr det mamma til Othman (om Othman) :-) :-)

Årsaken er ganske sær :-) Jeg er operasjonssykepleier, og Satinsky er navnet på et effektivt og hendig instrument som jeg liker godt. Vanskelig nok å finne nick her i nettverden.

En litt intern spøk mellom meg og mannen. Jeg har nemlig noen prikkete truser som jeg brukte mye i sist svangerskap. Utrolig gode og behagelige for meg, men utrolig lite lekre og sexy, ifølge mannen... :/ mens vi var på prøveren brukte jeg de fine blondetrusene ofte ( for å skape god stemning *krmt*), meeeen nå er det tilbake til de trege prikkete trusene igjen.

Fikk en gutt i februar 2010 og venter neste baby i august 2013 :-)

fordi jeg som tenåring alltid gikk under kallenavnet snowflake.. men da jeg registrerte meg her i 07 så var d tatt hehe så d ble snoflak som i snøflak :P :)

Mitt skulle egentlig være overrasket, men da jeg har et snev av lese/skrivevansker skrev jeg det inn feil, da jeg en stund etter innså at jeg hadde skrevet feil og prøvde å bytte til riktig skrivemåte var det selvsagt tatt for lenge siden ;)

Bakgrunnen til nicket var at førstemann var en stor overraskelse, jeg fikk hakeslepp da testen var positiv (skulle bare teste for å bekrefte at jeg i hvertfall ikke var gravid). Vi gjorde ingenting for å unngå barn, men jeg hadde fått beskjed om at det kunne bli vanskelig ettersom jeg hadde veldig sjeldne eggløsninger, jeg hadde veldig variable syklusser så det falt meg ikke inn at jeg faktisk var gravid. Jeg tok testen på oppfordring fra min kusine, jeg var da over 6 uker på vei.

Hadde egentlig et annet navn før på det andre formuet jeg var på.. Men nå når jeg venter nr 2 så endret jeg det slik at ikke folk skal kjenne meg igjen :) det andre kallenavnet er kallenavnet vennene har brukt på meg..

Hadde ett annet navn når jeg gikk med nr 1... BellaTullball er katta vår. Heter egentlig bare Bella, men junior kalte henne Bella Tullball når han (og hun) var liten...

Olech er navnet på kjæretsen min. Ole Christian. noop jeg eier ikke fantasi. og da myggen88 som jeg alltid har brukt på alt annet, var tatt så ble det slik :-P

Back
Topp