Hvorfor har dere endret på Babyverden appen?

marell

Forelsket i forumet
Hvorfor endre på noe som funker bra? Det med innlogging og behov for nettilgang når du bare skal inn på appen til babyverden (ikke forumet) er idiotisk. og hvorfor får man ikke lenger vite hvor mange dager som er igjen?

så mye surr det har vært med appen/ appene deres den siste uken forstår jeg faktisk godt at mange av brukerne oppretter hemmelige grupper på sosiale medier...

appen (forumet) er blitt helt ubrukelig!! må avinstalere og laste ned igjen minst en gang om dagen!! misfornøyd!

Sent from my GT-S5690 using BV Forum mobile app

Hvorfor endre på noe som funker bra? Det med innlogging og behov for nettilgang når du bare skal inn på appen til babyverden (ikke forumet) er idiotisk. og hvorfor får man ikke lenger vite hvor mange dager som er igjen?

så mye surr det har vært med appen/ appene deres den siste uken forstår jeg faktisk godt at mange av brukerne oppretter hemmelige grupper på sosiale medier...

Hei marell,

takk for at du tar kontakt. Vi arbeider for øyeblikket på spreng med å få klar en oppdatering til uke for uke appen. Håper denne er klar innen få dager. Etter den nye oppdateringen skal man ikke trenge å logge inn. Akkurat dette med nedtelling er litt usikker på, men vi har mottatt flere tilbakemeldinger ang. dette. Håper at dette også er endret.

Jeg har slettet hele app'en. Etter oppdatering det er jo ikke samme tekst til ukene lengre heller. I følge app'en veide ungen 1100 to uker på rad. Så måla henger jo ei uke på etterskudd i forhold til før. Og ikke får man bladd seg fremover/bakover lengre heller! Utrolig teit!
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg har slettet hele app'en. Etter oppdatering det er jo ikke samme tekst til ukene lengre heller. I følge app'en veide ungen 1100 to uker på rad. Så måla henger jo ei uke på etterskudd i forhold til før. Og ikke får man bladd seg fremover/bakover lengre heller! Utrolig teit!
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Hei Gertie,

takk for at du gir beskjed om dette. Appen hengte seg nok litt, det førte nok til samme info om vekt to uker på rad :-(. Man kan bla fremover og bakover ved å sveipe fingeren på skjermen. Tekstene er endret noe.

Jeg slettet også appen, den fant ikke mitt brukernavn/ passord engang lenger og jeg fikk ingen svar når jeg meldte det inn. Kommer ikke til å gidde å installere den igjen, bruker Gravid App istedet.

Heisann.
I den gamle appen viste den vekt og lengde en uke feil. Dette er nå endret. En del av tekstene er også oppdatert, samt at du nå skal få daglige tekster helt opp til 6 år. Men det at en ikke får logget seg inn, har vært en utfordring som ganske snart er rettet opp:-) Beklager alt det bryet dette har gitt.

Jeg slettet også appen, den fant ikke mitt brukernavn/ passord engang lenger og jeg fikk ingen svar når jeg meldte det inn. Kommer ikke til å gidde å installere den igjen, bruker Gravid App istedet.

Så leit å lese :-(

Hvis du ombestemmer deg så får du ta kontakt med meg slik at jeg får kikket på brukeren din.

Etter oppdateringen hvor vi bli bedt om å logge inn har jeg bare blitt kastet ut av appen. Får lagt inn termin, men når jeg vil se mitt svangerskap lukket appen seg. Har prøvd å avinnstallere uten at det hjalp. Savner denne appen - den var super før siste oppdatering!

Så leit å lese :-(

Hvis du ombestemmer deg så får du ta kontakt med meg slik at jeg får kikket på brukeren din.

Jeg har også problemer med appen! Jeg får logget meg inn, men når jeg skal trykke på mitt svangerskap så blir jeg kastet ut. Det står også registrert at jeg i tillegg har et barn fra før.. Jeg har prøvd å avinstallere flere ganger, uten at det hjelper! Noe som kan gjøres? Synes det er veldig synd :(
Og hvor har "latest"-knappen blitt av fra forumappen?

Jeg har også problemer med appen! Jeg får logget meg inn, men når jeg skal trykke på mitt svangerskap så blir jeg kastet ut. Det står også registrert at jeg i tillegg har et barn fra før.. Jeg har prøvd å avinstallere flere ganger, uten at det hjelper! Noe som kan gjøres? Synes det er veldig synd :(
Og hvor har "latest"-knappen blitt av fra forumappen?

Håper den nye oppdateringen snart er klar slik at appen vil fungere igjen.

Kommer da "latest" tilbake igjen??

Jeg mente Babyverden appen, ikke forumappen. Forumappen kan jeg dessverre ikke svare for, da det ikke er vi som utvikler den. Forumappen kan ikke vi påvirke. Men vi vil selvsagt gi beskjed videre om dette og håpe at dette kan bli fikset.

Etter oppdateringen hvor vi bli bedt om å logge inn har jeg bare blitt kastet ut av appen. Får lagt inn termin, men når jeg vil se mitt svangerskap lukket appen seg. Har prøvd å avinnstallere uten at det hjalp. Savner denne appen - den var super før siste oppdatering!

Samme problem her! Når blir den fikset?
Når jeg går inn på Guest, og legger inn termin ligger den en dag bak den egentlige dagen.

Og mannen min har syntes det har vært superkjekt å kunne følge med på svangerskapet, men om han må opprette en profil for det så tror jeg dere mister noen brukere...

Nr 1. Jeg kommer ikke inn på babyverden appen, og det er utrolig frustrerende. Når vil den være i orden??

Nr 2. Jeg finner ingen søkemotor inne på formuet lenger, hvor har den blitt av??

Nr 3. For ikke så lenge siden kom jeg meg ikke inn her i formuet, da skulle dere ha passord og ingenting fungerte! Dere har hatt svært mange problemer i det siste, hva skyldes dette? Er frister til å bare slette babyverden og forumet når det oppstår så mye krøll! Ikke får vi beskjed om det heller! Dette er dårlig! Ikke er vi særlig tålmodige heller med alle disse hormonene.

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Nå er det to uker siden jeg startet denne tråden og babyappen er fortsatt like idiotisk. Så jeg spør igjen: skal dere beholde innlogging og må man ha nettverkstilgang for å bruke den? Jeg er sikkert ikke alene om å ville ha det bort

Nå er det to uker siden jeg startet denne tråden og babyappen er fortsatt like idiotisk. Så jeg spør igjen: skal dere beholde innlogging og må man ha nettverkstilgang for å bruke den? Jeg er sikkert ikke alene om å ville ha det bort
Hei.
I dag har vi lagt ut en oppdatering.

JA vi skal beholde innlogging, men det er noe du kun trenger å gjøre EN gang.

Etter at du er innlogget, så må du ikke være online/ha nettverkstilgang. Du kan da selvsagt ikke oppdatere/lagre nye data om dine barn, men appen virker mht. at du kan lese om Ditt svangerskap og dine barn som allerede er lagt inn i appen.
Håper dette var mer slik du vil ha det :)
Kan tipse om at det er en ide å avinstallere den gamle versjonen før oppgradering til den nye versjonen (2.1).

Hei.
I dag har vi lagt ut en oppdatering.

JA vi skal beholde innlogging, men det er noe du kun trenger å gjøre EN gang.

Etter at du er innlogget, så må du ikke være online/ha nettverkstilgang. Du kan da selvsagt ikke oppdatere/lagre nye data om dine barn, men appen virker mht. at du kan lese om Ditt svangerskap og dine barn som allerede er lagt inn i appen.
Håper dette var mer slik du vil ha det :)
Kan tipse om at det er en ide å avinstallere den gamle versjonen før oppgradering til den nye versjonen (2.1).
Supert, da skal det sjekkes senere!

Nr 1. Jeg kommer ikke inn på babyverden appen, og det er utrolig frustrerende. Når vil den være i orden??

Nr 2. Jeg finner ingen søkemotor inne på formuet lenger, hvor har den blitt av??

Nr 3. For ikke så lenge siden kom jeg meg ikke inn her i formuet, da skulle dere ha passord og ingenting fungerte! Dere har hatt svært mange problemer i det siste, hva skyldes dette? Er frister til å bare slette babyverden og forumet når det oppstår så mye krøll! Ikke får vi beskjed om det heller! Dette er dårlig! Ikke er vi særlig tålmodige heller med alle disse hormonene.

1. Det skal være i orden, og i dag(mandag 9.9.2013) la vi ut en enda bedre versjon av appen.. Husk det er en god ide å avinstallere den gamle appen før du installerer den nye... bare et tips...

2. Den er på plass nuh! Takk for tipset.. det er ikke alltid vi får med oss om noe forsvinner fra websiden.

3. Vi har skiftet ut hele infrastrukturen på linjer og servere i de siste par mnd. Dette gjelder for websider, forum, men også apper... beklager at dette har gitt en del ustabilitet for dere brukere!!!!! Håper vi går mye bedre tider i vente.... men det blir en runde med litt forumnedetid en tidlig morgen om ikke så lenge.. vi oppgraderer til den siste og nyeste forum-motoren -alt for at dere skal få det beste vi kan tilby.

Back
Topp