Hvorfor forsvarer dere dere?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
i saken om å være hjemmeværende...
hvorfor skriver dere at "det er eget valg",og at
"ingen tvinger meg til å være hjemme...."?

er det noe å forsvare.
er det noen her som rakker ned på de som er hjemme??

i så fall: Skam dere.
Dere har ikke noe med hvorfor andre er hjemme.....

Jeg hadde vært hjemmeværende om vi hadde hatt råd til det[:)]

ORIGINAL: Tre blir fire

jeg også......

Nei man skal vel ikke trenge å forsvare det, er ett eget valg!

ORIGINAL: krystall

Jeg er hjemmeværende, men jeg føler kansje at det blir sett litt ned på...[8|]

Enig! Skal heldigvis ut i jobb nå da, må bare få en først[8D] men det er fordi jeg ikke har behov eller muligheten til å være hjemmeværende mer

Grunnen til at man forsvarer det og tar seg nær av kommentarer er rett og slett fordi man ilegger andre mennesker meninger altfor mye makt. Kos dere med den hverdagen dere har - hjemmeværende eller i jobb.
På tide at vi damene får litt bein i nesa og står i situasjoner vi er i [;)]

Jeg blir alltid rakket ned på av søsteten min fordi jeg er hjemmeværende.. Ho gnåler om at jeg ska få meg jobb hele tia. Men hvis jeg skaffer meg en deltids jobb, så ta deg søren på at det er noe galt me den i hennes øyne.. Men jeg kan ikke jobbe pga Sara, å det mener søstra mi på er bare tull .Ho mener på at Sara er bare Sara på en måte.. Men Sara er np under utredning for hjerneskade... Det er sårt å bli rakka ned på av familie [&o]

jeg er og skal fortsette å være hjemmeværende en stund til, og driter i hva andre mener[:)] Jeg vil nemlig oppdra barna mine selv, ikke at en barnehage skal gjøre det. Kommer til å sende barna i barnehage når de er 3 år.

ORIGINAL: Tre blir fire

jeg å!

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: wimza

jeg er og skal fortsette å være hjemmeværende en stund til, og driter i hva andre mener[:)] Jeg vil nemlig oppdra barna mine selv, ikke at en barnehage skal gjøre det. Kommer til å sende barna i barnehage når de er 3 år.

Sånne kommentarer er så j*vla unødvendig!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Hvorfor det? er jo mitt syn på den saken. Hva andre gjør, har ingenting å si for meg...

Jeg jobber nå, og har "alltid" gjort , men etter fødsel og permisjon skal jeg gå hjemme, så lenge jeg selv vil, kan jo hende jeg ønsker å jobbe igjen..  Vil jo hjelpe litt med firmaet til gubbelure men ikke noe større greier..
Ser ikke ned på noen som går hjemme selvom jeg jobber egentlig, tror nok mange fler ville gjort det om de hadde muligheten selv [:)]

Er jo ikke rart da, enkelte folk bare må kalle oss late og at at man blir sett ned på.F.eks: Har en stefar som er sånn, er man hjemmeværende, så er man late. Han forstår det bare ikke [&:] Sepsielt folk som er syke, uasett om det er adhd eller ryggplager, så er man late og tiltaksløse i hans øyne. 

Syns folk skal holde seg for gode til å rakke ned på dei som er heimeverandre, på lik linje som dei heimeverande skal holde munn om dei som har barn i barnehagen. Personlig valg, av personlig grunn. RESPEKTER DET, og slutt å fortelle folk kva dei skal gjere. Det er nemlig slik at vi er forskjellige, og det er forskjellige og individuelle grunnar for alt.

enig....
jeg rakker ikke ned på de som er hjemme.....
og da kan dere for f*** la vær å rakke ned på oss som lar "barnehagen oppdra barna våre"

ORIGINAL: Lissyjane

Det må jo mangle noe hos de som sier sånne ting. Ville ikke brydd meg. Hun aner tydeligvis ikke hva hun snakker om[;)]

Enig med den , men hu må jaggu ikke tro at oppdragelsen stopper når ungen er 3 år og blir sendt i bhg. ååå ni da! Da er det bare å gi det vanskeligste til oss. en 3 åring i en kommende trassalder som ikke har vært i bhg før... å halleluuja det blir gøy!!

Har vært hjemme med barn i 4,5 år,men det er vel mest pga jeg har fått 3 barn de siste 4,5 årene[:D]

ORIGINAL: krystall

Jeg er hjemmeværende, men jeg føler kansje at det blir sett litt ned på...[8|]

Er hjemmeverende. Har guttene 80% og 40% i barnehage så da får jeg gjort mye hjemme, kjempeglad for at vi kan leve godt på en inntekt. Har aldri følt at jeg trenger å forsvare det, går ut i fra at veldig mange hadde gjort det samme om de hadde hatt muligheten.

Jeg er hjemme med barna mine,og hva andre måtte mene om det er dems problem,jeg bryr meg ikke!

Back
Topp