Hvorfor finner de ikke ut hva som er galt med meg?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Nå har jeg fått svar på alle prøver, men det er ikke noe galt.....
Jeg svetter forferdelig mye, selv om jeg fryser, jeg mister håret mitt, jeg skjelver masse, er veldig kvalm, liten matlyst, sliten
og veldig nedstemt[&o]
Jeg har vært på ultralyd, og har tatt enormt mye blodprøver. De finner ikke noe galt. Nå skal jeg begynne å jobbe igjen til uka og jeg gruer meg nå.
Jeg tenker litt på hormon spiralen, nå har jeg hatt den inne i to år, kan slike bivirkninger komme så lenge etter?
Jeg tenker litt på om jeg skulle tatt den ut, men jeg er redd jeg blir gravid fort da.
Har to svangerskap bak meg, og begge har jeg blitt gravid av prevansjonsmiddel som kondom og p-piller.
Hva hadde dere gjort?

Høres ut som hypotereose(lavt stoffskifte). Har du blitt sjekka for det? Og selv om du er innenfor normalverdier på prøver, så KAN det være lavt til deg å være, og at du trenger medisiner.

ORIGINAL: Maanda

Høres ut som hypotereose(lavt stoffskifte). Har du blitt sjekka for det? Og selv om du er innenfor normalverdier på prøver, så KAN det være lavt til deg å være, og at du trenger medisiner.

Første jeg tenkte og. Ring legen.

Er jo vært et forsøk i forhold til bare å godta at det skal være slik det er nå. Får leve i sølibat en periode så du får testa ting ut da....

Akkuratt blitt testet for dette og jeg glemte å skrive det, men jeg raser ned i vekt. Ikke opp.
Kom fra legen nå jeg. Og vi skal ta det etter påsken igjen, men jeg orker ikke å gå slik lenger jeg.[&o]

som  jeg sa forrige gang dra til homøpat å sjekk ut hormonbalansen.

jeg kan anbefale http://www.roedpernille.no/

ORIGINAL: søteste

Akkuratt blitt testet for dette og jeg glemte å skrive det, men jeg raser ned i vekt. Ikke opp.
Kom fra legen nå jeg. Og vi skal ta det etter påsken igjen, men jeg orker ikke å gå slik lenger jeg.[&o]

Hva med høyt stoffskifte da? Kan ha mange like symptomer. Stoffskifteproblemer kommer gjerne i forbindelse med hormonforandringer som graviditet/fødsel og/eller bruk av hormonprevensjoner slik som hormonspiral.

ORIGINAL: turbo trash

som  jeg sa forrige gang dra til homøpat å sjekk ut hormonbalansen.

jeg kan anbefale http://www.roedpernille.no/

Ja, lurer på om jeg skal prøve ut det altarnative nå altså. Takk for link[:D]
Synes du er veldig hjelpsom i det siste altså[8D][:D]

Har blitt testet for høyt også, helt normalt var det. Så derfor jeg er ganske rådløs.[&o]
Jeg venter på telefon fra gynokologen min nå så får jeg se hva hun anbefaler.
Og om jeg tar ut spiralen, så er det sølibat enn stund ja, for jeg kan ikke bli gravid nå. Får ikke lov av legen og ernæringsfysiologen.

Jeg synes det høres ut som hypertyreose (høyt stoffskifte), og som sagt kan det være for høyt for deg selv om det er innenfor normalen.
Har hatt lignende symptomer selv. Skjelver, tynt hår, fryser, kaldsvetter, nattesvette (hetebølger) kvalm (særlig om morgenen), sover dårlig, hjertebank, kortpustet og HELT utkjørt. Jeg har prøvd det meste, og har nå endt opp hos Altle Johan Løvaas i Bergen. Er kjempefornøyd! Han sjekker for alle virus, bakterier, parasitter, sopper osv. På meg fant han masse på hjertet, bronkiene, skjoldbruskkjertelen og mer, så det var ikke rart jeg var trøtt! Han lurte på hvordan jeg holdt meg oppe.
Vet om flere som har vært veldig dårlige og blitt bedre hos han, men det tar tid. For meg kunne det ta et år, sa han, men jeg merker forskjel etter 1 måned. Gleder meg bare til å bli bedre og og bedre! [:)]
For meg var dette løsningen. Klarer ikke å jobbe fullt, og klarer ikke å overbevise legen med jevne mellomrom at jeg trenger sykemelding, så jeg har valgt å gjøre det sånn.
Dette ble litt langt.. Håper du finner utav det! [:)]

M.E? Har du blitt sjekket for det?? Leste et innlegg om dette idag faktisk, fra hun som skriver Drømmefabrikken sin blogg.. http://frulunasdrommefabrikk.blogspot.com/

Kjenner du deg igjen i noe av det hun skriver i et av de innleggene?

ORIGINAL: Valpolicella

Jeg tenkte hyperthyreose, høyt stoffskifte, men da er du nok sjekka for det også..det er ikke psykisk?

Blir oppgitt av sånne spørsmål! [>:]

ORIGINAL: Sommernurkftw

ORIGINAL: Maanda

Første jeg tenkte og. Ring legen.

Kan være sååå mye forskjellig. Sjelden type kreft? Nå skal jeg ikke skremme deg her altså, men få de til og ta alle blodprøvene, og ikke bare ''alle''.

Back
Topp