Hvorfor fikk barnet raserianfall?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
De søte små, har en tedens til å bli fly forbanna og få raserianfall for helt merkelige ting. Som vi gjerne ikke kan gjøre noe med.

Hva var det forrige din ble sint over? Og hvordan reagerte du?

Starte med min, som ble fly forbanna fordi vi er tom for smootie. Prøvde å forklare at det er tomt, at han har fått en i dag og at butikken ikke er åpen en gang.

Hjalp ikke sånn videre mye det gitt.. :smiley-ashamed004

Min ble sist sint igår hos legen... Måtte ta strep-test og crp og etter det gikk alt bare galt for han :/ Prøvde å vugge, synge og avlede, men ingenting hjalp, så da satte jeg han bare ned og satt ved siden av... Lå og sprella som en fisk i noen minutter før han til slutt ble liggende stille...

Vi var på tivoli igår, og hun ville ikke av karusellen igjen. Jeg måtte hente henne. Fy så vanskelig det er å få løftet en unge som strekker armene til værs og siger sammen i beina :hilarious:

Min fikk forøvrig raserianfall nr 2. Han fikk ikke pusse tennene mere en 10 minutter..

Eldste ble sist rasende på pappan som ikke var rett ved hælen hennes da hun syklet (med støttehjul) da hun holdt på å tippe over, han tok i mot så hun falt ikke men ikke raskt nok i følge henne :hilarious:

Minste ble rasende for at vi tok fra fjernkontrollen :joyful:

Han på straks 5 ser ut til å være ferdig med raserianfaller. Har vært noen for å si det sånn:rolleyes: Ettåringen blir sint for det meste:p Blir spesielt sint når han ikke får låne mobilene våre.

Ei på et år som det rabler for for det aller meste virker det som :wacky:
-får ikke se på TV/leke med fjernkontrollen
-fikk ikke tortillachips
-vil ikke ta av bleie, etterfulgt av vil ikke ta på bleie.
Men verst raser verden når hun kommer og sier «danse» og mor setter på feil sang.

Ettåringen her bli rasende av... tja... alt? Får ikke drive ned fjernkontroll. Får ikke kaste telefon ut av vindu (vi bor i tredje etasje og han har allerede knust en telefon). Får ikke stå på ballongen så den sprekker. Får ikke tegne på veggene. Får ikke plage hunden konstant. Han får helt anfall hver gang vi sier nei.
Prøver å forklare hvorfor vi ikke kan gjøre diverse, fortelle hva vi kan gjøre i stedet. Men han forstår ikke hva vi sier enda

Eldste ble sint som en furie fordi favorittgenseren var i skittentøys kurven enda. Jeg lo og sa jeg ikke er slaven dems

Toåringen her ble helt utav seg i dag fordi jeg kastet plastemballasje i søpla uten å spørre om han ville hjelpe meg. Ettåringen ble illsint fordi hun ikke fikk lov til å leke med storebror sine møkkete sko.

I kveld hadde vi et kvarters hylekrise så ille at han nesten spydde fordi han ikke fikk gå på stua med nye sokker. Ble tatt med rett til senga. Hjalp ikke at han fikk vise de frem til mormor som var målet med turen i stua.

For litt siden var det fullt drama fordi vi måtte ta av nye votter da vi sku ta på pysj. Hjalp ikke å få holde de i hånda, de skulle være på! Hele tiden. Fikk til slutt tart av en og en, og pysjen kom på. Da vi var ferdig og skulle i senga tok han de av selv..

2 år.

Ble rasende forbanna fordi hun måtte tørke seg etter å ha bada...

I dag var det fordi hun ikke ville gå med sokker,-3,5 grader ute, vel sokkene måtte på, beit litt tenner ja :P

Min ble sinna fordi han ikke fikk være med på kjøkkenet når jeg skulle varme melken hans før legging. Gav seg med en gang han fikk flaska.

Min ble sinna fordi han ikke fikk være med på kjøkkenet når jeg skulle varme melken hans før legging. Gav seg med en gang han fikk flaska.

Min eeelsker å se på når jeg lager flaska hans. Men han veier 14 kg, så det er litt vanskelig å holde han mens jeg lager den [emoji23] er en kamp hver kveld her

For litt siden var det fullt drama fordi vi måtte ta av nye votter da vi sku ta på pysj. Hjalp ikke å få holde de i hånda, de skulle være på! Hele tiden. Fikk til slutt tart av en og en, og pysjen kom på. Da vi var ferdig og skulle i senga tok han de av selv.
[emoji28]
Her det motsatt: han nekter å ha på seg nye klær..

Back
Topp