Hvorfor fikk barnet hysterisk anfall denne gangen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
De ungene blir sint av så mye rart.
Her satt jeg og ante fred og ingen fare, helt til ungen knakk flatbrødet sitt i to, og hele verden raste sammen..

Hva gjør ditt barn illsint?

Hun fikk ikke grise smoothie utover seg selv, bordet og gulvet...

At hun på snart 3 ikke fikk lov til å dytte lillebror og slå mammaen (overtrøtt da hun fikk en lengre dag i bhg enn hun pleier) :wacky:

På morgenen i dag ble hun sint fordi jeg sa hun kunne ta med juicen i bhg. "det er ikke lov å ha med juice" Hun får juice hver morgen med movicol i, og rakk ikke drikke opp før hun måtte dra. Og de ansatte vet.

Minstemann på 10 mnd ble sint når maten ikke kom fort nok inn i munnen :D helt greit, da han har hatt dårlig matlyst et par dager pga sykdom

Her raste hele verden sammen da han måtte ha på jakke. Vi skulle gå til butikken :p
Så var det krise å sette på sko.

Fikk ikke bolle til middag...

Fikk ikke dra stolen til kjøkkenbenken og klatre opp der idag, 2 år og vet hva han vil :wideyed:

Vi hadde ikke skinkeost da han skulle ha frokost .....Fullstendig klikkings pga det :rolleyes:

Ler godt kjenner igjen mye ja... hvor skal jeg begynne, sier først nei så gjør jeg det så er det fullstendig krise at jeg bare gjorde det:/

Fikk ikke lov til å dytte stuebordet bort til veggen, for å klatre opp å skru av og på lyset.

Det var tomt for pizza tre timer etter middag.

Fikk ikke liv til å få ut å leke når det var sovetid.. 2 år

Back
Topp