Hvorfor feber om natten?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Er det vanlig at barn bare har feber om natten og er fine på dagen? Mini er forkjøla... og natt til i går hadde ho litt feber. Jeg lot det bare være, var ikke så varm at jeg tok tempen. Fikk sove hos oss fra 05-tiden og fin på mårran.

I går kveld tralla ho en time før ho sovna men sov urolig og ble varmere og varmere. I 01-tiden fikk jeg i ho hostesaft og paracet.. for hostet ganske bra og slimet. Og febern økte på virket det som og ho var veldig urolig... målt til 38,1 under armen... så rundt 39 da jeg målte. 

Hun fikk igjen sove hos meg, men var veldig urolig. Av og på med dyne, ligge oppå meg og ikke og hundre stillinger før ho klarte å sovne. I dag er ho helt som før, litt forkjøla. Hun hadde ikke barnehage i går, og holder henne hjemme i dag. 

Men syns det er veldig rart at hun bare har feber om natta?

er ofte at feberen kommer seint på eftaen og kvelden og for å gå ned løpet av morgenen. I hvertfall har det vært slik med ungene her. Kan nesten virke litt friske på dagen så kommer feberen på kvelden

Men det har ikke vært feber på eftan eller kvelden. Den har kommet nærmere midnatt og vært vekk på mårran. Typisk slik hun er når det er tenner på vei... men nå hadde hun høyere feber enn det... så er nok ikke bare tenner.

ok
kan være at ho bryger på noe da
får håpe det forsvinner

Back
Topp