Hvorfor er magen så stoor......

Tine_mor

Elsker forumet
Allerede?
Er bare 10mnd siden jeg fodte, men den lille reken er jammen ikke stor nok til
å lage mage allerede? Er ikke oppblåst men ser ut som jeg er 4 mnd.
Er like stor nå som jeg var på UL med storebror.

Andre der ute?

Det kan jo være mulig, jeg fødte min siste datter for 9 mnd siden og magen ser allerede ut som om jeg skulle vært i 5 mnd, men nå har jeg litt mye vann i kroppen også da : (

Takk og lov! trodde jeg var blitt gal! ;D
ser ut som om jeg er 5 mnd på vei, og så er jeg bare 5 uker :O

Går ikke an å suge inn magen heller :S

Magen stikker rett ut, og jeg er livredd at folk skal se det! Dansepartneren min har allerede spurt om jeg er gravid, for magen min "kom borti" hans :D Bare lo det vekk jeg, og sa han var frekk :D

Vil ikke fortelle noen enda, så får bare begynne å gå med store klær. 

Du er ikke alene..... 
Har fått hard gravidmage allerede... Aner ikke hvorfor det kommer så tidlig..
Fikk ikke gravidmage før langt etter uke 20 sist...

føler også magen begynner å vise!!!! helt rart! Men så er jeg veldig oppblåst til tider også.. utrolig plagsomt!

Kusinen min er jm og sier det kan komme av at kroppen ikke er tilbake til normalen etter forrige svangerskap. For min del er det jo bare 10mnd siden. Så hun sier livmoren rett og slett hovner opp og strekker seg fortere. Helloo ikke skjule det for familie den neste mnd:)

Jeg er så oppblåst at alle spør og hinter, kjenner jeg blir gal -tror ikke jeg klarer å skjule det lenge. Aner ikke hva jeg skal gjøre for magen er stor i utgangspunktet og nå peker den rett uuuut!

jeg er 7 uker på vei og magen vises ganske godt..så her må jeg bare prøve og gå i vide gensere ei stund fremover,da jeg ikke har så lyst og fortelle alle det enda.
jeg har 3 unger fra før og har alltid hatt en liten søt mage..men denne gangen er alt annerledes..
godt og vite at det er flere her ute som har mage tidlig hehe :)

Tror nok det er oppblåsthet for de fleste selv om det ikke kjennes sånn ut. Livmoren kommer jo ikke opp fra bekkenet før senere selv om man har født før. Jeg har også fått mage, men den er jo altfor høyt oppe til at det er babymage liksom. Babykulen kommer jo mye lenger nede, ved trusekanten før hele magen blir en ball. Mener jeg leste at man føler man får mage fordi tarmsystemet jobber mye tregere, og at tarmene "samler opp" avføring mye lenger, og at man derfor får denne magen.

Back
Topp