Hvorfor er jeg ikke kvalm enda? ;s

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Er i uke 5+2, og har ikke kjent et snev av kvalme enda? Sist lå jeg og holdt meg fast i doskålen på den her tiden!

Hvert svangerskap er forskjellig. Sist gang var jeg nesten ikke kvalm, denne gangen orker jeg knapt å spise mat. Så er nok veldig forskjellig tror jeg.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

det kan være kjempe forskjell fra svangerskap til svangerskap! Nyyyyyt at du ikke henger over doskåla, bare vent, plutselig dukker kvalmen opp ;) ikke kjekt å være kvalm, urk....

Håper du slipper helt unna da, så kan du heller få andre mer koselige symptomer ;)

Nyt det!

Var ikke kvalm før dagen jeg ble 6 uker..

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Jeg er ikke kvalm i det hele tatt... Ca 6 uker...

Jeg er heller ikke kvalm, siste gangene kom kvalmen rundt uke 6-7. Er 5+4 idag og bekymre selvom jeg vet at kvalmen kommer litt senere...

Jeg er ikke kvalm, er 6+4. Men går å veeenter på det. Kjenner jeg er en del uvel, og spesielt om jeg er sulten! Spiser som bare d, sulten hele tiden. Kan ikke gå slik i 9 mnd, kommer til å bli giga stor!! :/ Å buksene begynner å stramme.. Sambo mener det må være innbilning, men d er det ikke! Hilsen soon to be fat ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Den kvalmen er i grunnen ikke noe å trakte etter ;) nettopp blitt sykemeldt pga det... Superkult

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg er heller ikke kvalm enda;) men sliter med migrene og svimmelhet så er sykemeldt;(

Kjenner absolutt ingen kvalme her heller. (Eller noen som helst andre tegn) Har vært kvalm de forrige gangene. Men nå er jeg bare 4+5 så tidlig enda. Hååååååper jeg slipper unna. Jeg MÅ klare jobbe og late som ingenting på jobb.

Termin 11 mars 2014 ♡

Kjenner absolutt ingen kvalme her heller. (Eller noen som helst andre tegn) Har vært kvalm de forrige gangene. Men nå er jeg bare 4+5 så tidlig enda. Hååååååper jeg slipper unna. Jeg MÅ klare jobbe og late som ingenting på jobb.

Termin 11 mars 2014 ♡

Er også tidlig, har av og til følt ligg ugg følelse. Våknet med antydning til kvalme, og fikk litt gulp i halsen idag.... Usj! Men gikk fort over :) håper jeg slipper kvalme :)

Er i uke 5+2, og har ikke kjent et snev av kvalme enda? Sist lå jeg og holdt meg fast i doskålen på den her tiden!

Sniker litt :)
Første han var jeg kvalm fra uke 5, mens denne gangen lot det vente på seg til uke 7.. Så det er ikke "for sent" enda, hehe xD. Men hvert svangerskap er forskjellig Får håpe du slipper unna helt da selvfølgelig ;).

Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤

Back
Topp