Hvorfor er du..

siste permisjonsdag[:(][:(][:(]

Jeg er syk.

jeg har hatt fri idag, så snuppa og jeg har vært hjemme og slappet av og kost oss[:D]

Permisjon[:)][:)]

jeg sitter på jobb og kjeder meg.. [8D]

Akkurat nå fordi jeg er syk...Stakkars meg...

Søren meg mer sliten etter noen sykedager hjemme(både barna og jeg er syke) enn etter en hel dag på jobben....Og jeg jobber i barnehage..hehe

Sønnen min er syk, feber og spyr[&o] Spydde på meg to ganger i går kveld.. Litt bedre nå da heldigvis[:)] så derfor har jeg vært hjemme fra jobb i dag[;)]

Perm.
Også venter jeg på at "gubben" skal bli ferdig i dusjen.
Baby sover ute i vogna si[:)]

jeg er kommet hjem fra jobb :) så nå slapper jeg av i 10 minutter ffør jeg skal lage middag :)

jobber ikke om fredagen[;)]

jeg er arbeidsledig for øyeblikket... men i dag har jeg vært på manpower, adecco og nav[:)]
og akkurat no så ligg emilie å tar se en liten dubb, for ho va heilt skutt stakkar... derfor sitt i her no... må vel vekke ho igjen snart, så d ikkje bli trøbbel i kveld[&o]

Er i permisjon, og gutten min sover...
Men sitter her litt når han er våken også[:)]

no er det kveld da [8D]
ungene er hoss pappan og jeg har ingen planer før imorgen.[:)]

Jeg er her på dagtid fordi jeg rett og slett er hjemmeværende alenemor..:) Skal begynne på almenn påbygg som privatist med en gang jeg får fatt i bøkene, så da får dere bare være flinke til å jage meg ut om dere ser meg her...[:D]

Nå er det kveld og jeg slapper av mens mannen og snuppa ser på simpsons og storebror er ute og aker[:D]

Back
Topp