Hvorfor er du våken nå?

*Labambie

Forumet er livet
Det lurer jeg på...

Flere enn meg som er syke kanskje?

Jeg er frisk som en fisk, men lillemor er syk så vi sitter på sofaen under pleddet og surfer på BV! Håper hun slokner snart, hvis ikke så gjør jeg det!!

har sett litt the walking dead, for får ikke sove. Nå våknet jenta mi, så hun ligger i senga med meg og snakker i søvne.
"eg vil isje ha jogurt. Bare kaninen. Bare kaninen" (rosa kosekanin)

Jeg kom akuratt hjem fra en laaang treningstur med ei venninne, ble sent når pappa jobba sent.

Fordi jeg har så vondt i bekkent at jeg ikke klarer å sove..

Er hekta på Greys Anatomy.. men nå må jeg tusle i seng.. så får jeg se videre i morgen

Er på jobb jeg....

Er så kvalm, så får ikke sove :(

Jobber nattevakt, og akkurat nå er det relativt stille og rolig, dvs tid til å surfe på internett!

Klokka er jo bare litt over to.. ;)

Har akkuratt kommet hjem fra jobb. Ble litt beskymret på dette med sykepenger. Så nå får jeg ikke sovet. Jeg som skal igjen på jobb klokken 0900 i morgen:(

Eg er ikkje sjuk, berre dum...

Guttungen, som er sjuk, sovna hos besteforeldra då dei passa han fordi eg måtte på eit møte. Avtalte at han skulle sove der og så skulle eg kome bort med litt tøy til i morgon osv, seinare. Køyrde bort rundt kl 21. Og så er eg så teit og oversosial at eg ikkje klarar å gå heim når eg har det koseleg, så eg vart sittande der til klokka var 2. Pappa leste quiz'en i BT, eg åt spekeskinke og mamma sat og halvsov med strikketøyet i fanget.

...og så kom eg heim og måtte slå på pc'en for å sende e-post til guttungen sin lærar for å fortelle at han ikkje kjem på skulen i morgon heller, og så berre *måtte* eg titte "så vidt innom" her.

Men no må eg i seng, mannen går på jobb 6.45 og då er truleg lille oppe allerede. Og så skal eg på eit møte på skulen kl 9, og må ha levert lille hos foreldra mine før den tid...

Og der viste det seg igjen - eg har kronisk munndiaré, sjølv i skriftleg form. Du får ha god bedring Labambie, eg må kome meg i seng.

God natt!

får ikke sove pga smerter men koser meg nå med film på tv
har sydd ei barnekåpe men mangler passende knapper så får ikke gjort den ferdig

Back
Topp