Hvorfor er du så sliten?

Makko med 3 gull

Gift med forumet
I dag begynte jeg dagen med husvask, syklet 8 km med to barn for å handle, hentet lillebror i bursdag, lagde middag til gjester, gikk 6km tur med bikkja før jeg ryddet spisestue og kjøkken etter middagselskapet. Utslitt forteller mannen at jeg går til sengs. Da greier han å stille spørsmålet, vet du hvorfor du er så sliten? Kanskje vi kan gjøre noe med det?

Hahaha:) jeg hadde klikka! Hvem er IKKE sliten etter å ha gjort alt det?

Tror ikke helt disse mennene skjønner hvor sliten man faktisk blir i begynnelsen av et svangerskap :/

Tror ikke helt disse mennene skjønner hvor sliten man faktisk blir i begynnelsen av et svangerskap :/
I hvertfall ikke samboeren min!!! Jeg sovner hver eneste kveld tidlig, mens vi ser på serie. Hver kveld spør han, nei, sovner du nå igjen?????? Han sier også, kom igjen, en episode til må du jo orke! Haha, nei, jeg sovner alltid tidlig. Energien på dagen er heldigvis ok! :-)

I hvertfall ikke samboeren min!!! Jeg sovner hver eneste kveld tidlig, mens vi ser på serie. Hver kveld spør han, nei, sovner du nå igjen?????? Han sier også, kom igjen, en episode til må du jo orke! Haha, nei, jeg sovner alltid tidlig. Energien på dagen er heldigvis ok! :-)
Hehe det er han vant til :-)
Det skal sies til mannen forsvar at han sitter ikke mye om dagen han heller, altfor mye som skal gjøres!

Godt du har energi på dagen da:) jeg har ikke noe energi i det hele tatt :O Jeg må sove et par timer på kvelden etter jenta vår har lagt seg, og enda er jeg trøtt igjen noen timer etter jeg våkner:/ godt at det kommer noe godt ut av dette her:D

Når mannen planlegger ting 4 uker frem i tid så legger han inn "middagslur" i kalenderen for meg for han vet at frem til uke 12 ish så er jeg hel ubrukelig om jeg ikke får sove etter jobb. :)

Back
Topp