Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Godhjerta
Min døgnrytme er helt skrudd.
Tar igjen litt søvn på morran når gubben står opp da.
ORIGINAL: Habby
Fordi jeg har fått vannkopper og det KLØR som faen!![&o][X(][&:][:(]
ORIGINAL: Kattekvinnen
Fordi at døgnrytmen min er helt føkka, i tillegg venter jeg på bestekompisen min som kommer på overnatting når han er ferdig på jobb..[:)]
ORIGINAL: Miss Trash a lot
ORIGINAL: Kattekvinnen
Fordi at døgnrytmen min er helt føkka, i tillegg venter jeg på bestekompisen min som kommer på overnatting når han er ferdig på jobb..[:)]
Holdt på å skrive.... Heldiggrisen[8D] eller, jeg skrev det[8D]
Jeg er oppe fordi jeg ikke er noen mester i å sove, men kan heldigvis gå hjem og legge meg litt etter jeg har levert mini i barnehagen i morgen da[:)]
ORIGINAL: tingeling88
får ikke sove, for må jo opp hele tiden på do, liten gravid blære i tillegg til uvi[X(] så håper legen vil gi meg noe for det i morgen
ORIGINAL: Trone
ORIGINAL: tingeling88
får ikke sove, for må jo opp hele tiden på do, liten gravid blære i tillegg til uvi[X(] så håper legen vil gi meg noe for det i morgen
Argh, saa kjipt aa ha det naa helt mot slutten da! Altsaa, det er jo kjedelig aa ha uvi uansett! Men tenkte naa som det naermer seg slutten paa svangerskapet saa skal du ha dette i tillegg[&o]
Masse god bedring uansett, og saa haaper jeg du faar sove litt i natt uansett!! [:)]