Hvorfor er DU oppe?

ORIGINAL: Godhjerta

Min døgnrytme er helt skrudd.
Tar igjen litt søvn på morran når gubben står opp da.

Aaah, misunner deg om kan sove til morgenen igjen.[:D]
Jeg kommer til aa krepere paa jobb i morgen. Og saa er det heavy program etter jobb i tillegg, ohoy sier jeg bare... Heheh!! Zoomibe jaaah!!!

jeg er oppe fordi jeg bare måtte se på litt syden ferier [8D] , og fordi jeg kan sove lenge imorgen [:)]

Fordi at døgnrytmen min er helt føkka, i tillegg venter jeg på bestekompisen min som kommer på overnatting når han er ferdig på jobb..[:)]

ORIGINAL: Habby

Fordi jeg har fått vannkopper og det KLØR som faen!![&o][X(][&:][:(]

Ajajaj, vannkopper i voksen alder er vel ikke noe særlig...[X(][&:]

Masse god bedring [:)]

Fordi eg har nettopp fått prinsessa i søvn, pluss eg tar alltid natta sånn høne mor får litt natte søvn i seg[:)]

cupcake, jeg har sett paa cruise jeg he he!! Vi skal paa en smule forsinket bryllupsreise i sept, endelig!! Har bitt utsatt TO ganger allerede, saa... heheh!![8D]

Kattekvinnen, Ser deg titt og ofte paalogget naar jeg er her inne paa nettene![:D]

Habby, oh no.... Det er jo dritirriterendes jo!! Finner liksom ikke noe som vil hjelpe ordentlig[>:][>:]

bigdady, sga sei!! Det er jo veldig snilt av deg da!!![:)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Fordi at døgnrytmen min er helt føkka, i tillegg venter jeg på bestekompisen min som kommer på overnatting når han er ferdig på jobb..[:)]

Holdt på å skrive.... Heldiggrisen[8D]   eller, jeg skrev det[8D]

Jeg er oppe fordi jeg ikke er noen mester i å sove, men kan heldigvis gå hjem og legge meg litt etter jeg har levert mini i barnehagen i morgen da[:)]

ORIGINAL: Miss Trash a lot

ORIGINAL: Kattekvinnen

Holdt på å skrive.... Heldiggrisen[8D]   eller, jeg skrev det[8D]

Jeg er oppe fordi jeg ikke er noen mester i å sove, men kan heldigvis gå hjem og legge meg litt etter jeg har levert mini i barnehagen i morgen da[:)]

Heldiggris og heldiggris [8D] Blir ikke noe på meg om du trodde det [8D][:D] MEEN, jeg får pjusk og massasje [;)]

får ikke sove, for må jo opp hele tiden på do, liten gravid blære i tillegg til uvi[X(] så håper legen vil gi meg noe for det i morgen

Fordi gubben vekte meg kl 17.30 i hveld.. Jeg sovet 01.00 i går natt

Håper søvnene kommer å tar meg selv om jeg bare hr vært opp i 8-9 timer [8D][8D]

ORIGINAL: tingeling88

får ikke sove, for må jo opp hele tiden på do, liten gravid blære i tillegg til uvi[X(] så håper legen vil gi meg noe for det i morgen

Argh, saa kjipt aa ha det naa helt mot slutten da! Altsaa, det er jo kjedelig aa ha uvi uansett! Men tenkte naa som det naermer seg slutten paa svangerskapet saa skal du ha dette i tillegg[&o]
Masse god bedring uansett, og saa haaper jeg du faar sove litt i natt uansett!! [:)]

ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: tingeling88

Argh, saa kjipt aa ha det naa helt mot slutten da! Altsaa, det er jo kjedelig aa ha uvi uansett! Men tenkte naa som det naermer seg slutten paa svangerskapet saa skal du ha dette i tillegg[&o]
Masse god bedring uansett, og saa haaper jeg du faar sove litt i natt uansett!! [:)]

takk for det[:)] nja tviler egentlig har og en som snorker vedsinav i sengen[X(] heldige meg[8D] 
nei e ikke noe greit ¨ha og sist ville hun ene legen ikke behandle det siden det var på slutten, følte eg skulle dø eller noe[&o]

Hoster så sinnsykt[:'(]

Jeg provde aa legge meg etterhvert. Men i det jeg a meg saa dromt mannen han var turner, saa han laa jo IKKE stille! Og naar han var ferdig saa hadde mini mareritt stakkars.

Saa jeg har hatt 2,5 time paa oyet i natt. Herlig. Og ikke kan jeg sove naar jg kommer hjem heller, for da er det tusen andre planer som skal holdes paa med. Gleder meg allerede til i natt jeg! Heheh!!

Ha en flott dag alle sammen![:)]

Fordi jeg ble vekket av min kjære, og min sønn som kom med kake og iskaffe på senga [:D]

Så nå skal jeg snart feire bursdagen min på skolen ;P

Fordi jeg har et sykt barn på 5 mnd. Hun kaster opp og har feber og skriker hvis jeg legger henne fra meg. Så her ligger hun på meg mens jeg ligger på sofaen. Og hver halvtime våkner hun og hylskriker. Blir ikke mye søvn på ho mor av det...

fordi småen på 9 mnd kastet opp på meg!![X(][X(] håper han sovner igjen slik at jeg får noen timer til..
Var våken da denne tråden ble laget igår =lite søvn!

kos deg på jobb, selv om det ble veldig lite søvn på deg.

Back
Topp