Hvorfor er du oppe nå??

Selveste Kråka

Elsker forumet
Selv er jeg oppe av 2 grunner.
Snuppa har turnert siden halv 12!!!! 
Og jeg har et lite gallesteinanfall, venter på at medisinene skal virke....[&:][&:][:@][:(]

Snuppa sover ikke lenger, hverken dag eller natt! Ser ikke ut til at noe virker[:(]

før æ e dom
har trøkt i mæ masse riskræm å e laktoseintolerant så e så dåli

jaja sjøljort e væljort sei di, men d va så GODT

ORIGINAL: nemi.marselia

før æ e dom
har trøkt i mæ masse riskræm å e laktoseintolerant så e så dåli

jaja sjøljort e væljort sei di, men d va så GODT

Auda... Hørtes ikke godt ut,nei...
Men ja, riskrem E godt!!!!   [;)]

Førr at æ e fette røyksugen! å ingen vil gje mæ det æ treng. Kanskje førr at æ ikkje har røkt på et år ca. men whatever...

GAH

ORIGINAL: Malenemamma

Snuppa sover ikke lenger, hverken dag eller natt! Ser ikke ut til at noe virker[:(]

Huff, føler med deg!!  Her går det i perioder, av og til våkner snuppa og bare klarer ikke sove igjen.
Vi lå 2 timer i sengen, men da hun hadde gått rundt sin egen akse ca 4749 ganger sto vi opp!!  Måtte jo ta medisiner likevel, første gallesteinsanfall på nesten 3 år!!!  Grrrr!!!  Å gubben er jo selvfølgelig på jobb!! [&:]

ORIGINAL: Julesjarken

Førr at æ e fette røyksugen! å ingen vil gje mæ det æ treng. Kanskje førr at æ ikkje har røkt på et år ca. men whatever...

GAH

Oooh, såppass.  Vil du slutte da?? Eller rettere sagt, vil du begynne igjen? [;)]

Fordi jeg bråvåkna av et mareritt, og nå får jeg ikke sove igjen [:(][>:][&o]

Ooooh, det hørtes ikke noe særlig ut mercedesbærta[&:]Håper medisinen funker snart!

Jeg er oppe fordi jeg er på jobb[:)]og her blir jeg til kl 08.00[;)]

Fordi jeg har kommet hjem fra byen for en god stund siden og nå sitter jeg og hører på sippesanger på youtube og forbanner den pokkers ex'n min for at han gikk fra meg og barna sine [:@]

ORIGINAL: MercedesBærta.

GAH

Oooh, såppass.  Vil du slutte da?? Eller rettere sagt, vil du begynne igjen? [;)]

I utgangspunktet ville jeg jo ikke slutte, men vil heller ikke begynne igjen ;)

ORIGINAL: MercedesBærta.

GAH

I utgangspunktet ville jeg jo ikke slutte, men vil heller ikke begynne igjen ;)

Oki, men da sier jeg bare  HOLD UT!!!! [;)]  Lykke til!! 

ORIGINAL: ~Mirabell~

Ooooh, det hørtes ikke noe særlig ut mercedesbærta[&:]Håper medisinen funker snart!

Jeg er oppe fordi jeg er på jobb[:)]og her blir jeg til kl 08.00[;)]

Takk takk, jeg har ikke tatt så masse dop,pga at jeg er alene med ungene, men håper det jeg har tatt funker snart... Satser å på at snuppa sovner igjen snart...

Derfor:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17057403

Gøy å være høygravid...

Back
Topp