Hvorfor er det...

Hehe, her er det bare lommerusk igjen siste uka stort sett. ;)

Tror det er en bugg i bank-appen som gjør det :p

Tror det sitter et lite troll på bankkontoen og plukker bort en 100-lapp for hver krone jeg bruker :P
Jeg er elendig økonomisk sett, så kan vel bare skylde på meg selv ;) går heldigvis aldri i minus!

Vi har gått til verks. Bokføre alt som blir brukt penger på og hvor mye vi kjøper av vær ting. Så skal vi begynne å kutte ned her og der

Vi tjener ikke nok :p Så mye vi trenger, men det er rett og slett ikke nok penger... Vet akkurat hvor de er, hus, bil og mat :)

Månedene er for lange,det er problemet. Nå fikk vi jo tom en ekstra dag i februar, SKANDALE!

Hvorfor er det ikke mer lønn igjen til måneden??
Blæææh! men skal vel ikke klage, vi har jo fortsatt penger til mat og drivstoff. Men nå skal også årsavgiftene betales, så blir trangt i en mnd fremover :P

Huff ja.... Starten på året er aldri morsomt! Og mars er vel den verste av dem.. Glad ikke noen av ungene er født i mars kjenner jeg...

Men men. Skal vel gå i mars nå og ;-)
Har som regel noe penger igjen når neste lønn kommer

I know! Nå er det mange år siden sist vi var så blakke som vi er nå, men vi må bare komme igjennom mars og mesteparten av april, så går det greit igjen. Gleder meg til aprillønna. :)

Back
Topp