Hvorfor er det slik?:)

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Min sønn på tre år gjør så forskjell på sine foreldre:p Når min samboer skal stå opp med han sover han gjerne til 09-0930, Og når jeg skal stå opp med han sover han aldri lenger en 0630-0700. Jeg vill sove jeg også:) Gjør barna deres forskjell på dere som foreldre?:)

Høres ut som en bra løsning. Men vi har ikke mulighet til sånn. Da vi er som regel alene om morgen. Vi jobber motsatt helg og motsatt på hverdager. Så hos oss må vi opp når vi har fri:)

Nei, han gjør ikke forskjell her hjemme... men er han hos min tante for eksempel, så sover han til 10-11........ Da kjenner jeg at jeg blir litt varm...

Nå er ikke han en veldig "plagsom" unge om morran da, og har igrunnen aldri vært det... Han står opp selv, og skrur på tv'n... Om jeg har lagt fram tøy så kler han seg og er han sulten så henter han seg en yoghurt... 

Ikke såå stor forskjell, men de sover nesten alltid lenger når jeg er alene med dem enn når vi er her begge to og mannen min har ansvar for dem om morgenen. Han er stort sett alri borte i helgene, så det er jo bare på hverdager jeg har fått 'testet' det, så da vekker jeg jo barna etter hvert for å rekke skolen.

Back
Topp