Hvorfor er det sånn?

Kranglefanten

Forumet er livet
Barnehagen har planleggingsdag i mårra, og jeg har en legetime som det ikke passer seg å ha med en 3åring. BF jobber ikke, og det er ikke noe stress for han å hente frøkna på formiddagen. Men NEIDA, han henter ho ikke før kl. 17 som han pleier på barnehagedager ( Bhg stenger 17, han pleier å gå inn døra rett før det stenger ) fordi hans foreldre ikke er hjemme før den tid. Han klarer altså da ikke ha frøkna noen usle timer alene..

Ringte familievernskontoret om det, og det heter vist det at det ikke skal gå ut over bf om planleggingsdagen havner på en dag som er "hans".....men at det går ut over alle andre, er jævlig greit![:@]

*Forbanna over at idioten nå har sabortert min andre kiropraktortime på 2 uker, som jeg virkelig trenger*

ORIGINAL: hopsideisi

skulle han hatt barnet, men vil ikke det pga at det er planleggingsdag i barnehagen..?

Hans helg begynner i mårra ja, men selv om det er planlegginsdag gidder han ikke hente ho noe tidligere enn kl.17. Han jobber ikke og sitter hjemme på ræva, men det hadde ikke jeg noe med - hans egne ord.

Er det kiropraktor time i porsgrunn??
I såfall vis det skjer noe sånt igjen så går
det sikkert ann å fikse noe :)

Back
Topp