... at når noen lager en tråd som denne liksom-morsomme tråden om hysteri, og den linken som lå om de ungene som lot som de hadde en baby, og noen ikke liker den eller blir litt provoser eller noe, da får man beskjed om at det er jo en spøk, man må ha litt selvironi eller noe i den duren, eller at man har dårlig humor.
Jeg skjønner jo at det skal være en spøk, det er jo ikke derfor jeg blir irritert over deler av sånt. Og jeg HAR ironisk sans, evnen til å le av meg selv i teite situasjoner og selvinnsikt nok til å vite at jeg har ofte har dårlig humor, og har annerledes humor enn andre.
Man kan jo ikke automatisk anta at andre folk ikke skjønner spøken eller at de burde syntes at det er morsomt.
Hm, vet ikke helt hva jeg ville oppnå med dette, måtte bare si det.[8D]
Jeg skjønner jo at det skal være en spøk, det er jo ikke derfor jeg blir irritert over deler av sånt. Og jeg HAR ironisk sans, evnen til å le av meg selv i teite situasjoner og selvinnsikt nok til å vite at jeg har ofte har dårlig humor, og har annerledes humor enn andre.
Man kan jo ikke automatisk anta at andre folk ikke skjønner spøken eller at de burde syntes at det er morsomt.
Hm, vet ikke helt hva jeg ville oppnå med dette, måtte bare si det.[8D]