Hvorfor er det sånn...

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
... at når noen lager en tråd som denne liksom-morsomme tråden om hysteri, og den linken som lå om de ungene som lot som de hadde en baby, og noen ikke liker den eller blir litt provoser eller noe, da får man beskjed om at det er jo en spøk, man må ha litt selvironi eller noe i den duren, eller at man har dårlig humor.

Jeg skjønner jo at det skal være en spøk, det er jo ikke derfor jeg blir irritert over deler av sånt. Og jeg HAR ironisk sans, evnen til å le av meg selv i teite situasjoner og selvinnsikt nok til å vite at jeg har ofte har dårlig humor, og har annerledes humor enn andre.

Man kan jo ikke automatisk anta at andre folk ikke skjønner spøken eller at de burde syntes at det er morsomt.

Hm, vet ikke helt hva jeg ville oppnå med dette, måtte bare si det.[8D]

Enig.

Kanskje vi to har samme humor? Hehe

Liker heller ikke sanne bilder av katter/hunder med hatt som har snakkebobble over seg.

Alle kan ikke le av de samme tinga heller![8D][:D]

Jeg skjønte spøken.
MEN jeg tror at i hver spøk så er det et fnugg av alvor.
JEG ler av ALT, har humor så det holder. Men denne tråden og den med de barna som liksom var foreldre, de ble for dumme. Og jeg synns det er merkelig at folk ler av sånn... Har jo ingenting med ironi og gjøre..

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Alle trenger jo ikke å ha samme humor og le av de samme tingene, men allikevel bør man jo kunne skjønne såpass som at når ting er humoristisk ment, så kan man enten like det eller ikke like det, uten at trenger å la seg provosere av den grunn! [;)] 

Klart det, men jeg syntes at den tråden der var en fornærmelse mot hysteriske mødre kamuflert som en spøk. [8D]
Og så syntes jeg også at den gjorde at de som bare er forsiktige eller har bestemt seg for noen regler ang. de  tingene som ble nevnt der, blir klassifisert som hysteriske.

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Alle trenger jo ikke å ha samme humor og le av de samme tingene, men allikevel bør man jo kunne skjønne såpass som at når ting er humoristisk ment, så kan man enten like det eller ikke like det, uten at trenger å la seg provosere av den grunn! [;)] 

Jo, men når ting i tråden er sånn at det faktisk stemmer overens med mange mødres meninger og holdninger. Så ser ikke jeg poenget med og lage ironi og humor av det. [8|] Synns det er og inndirekte si at man ikke liker holdninger og meninger til diverse mødre. Joda, mye var satt på spissen for noen, men noe av dette var faktisk noens meninger og holdninger.
Oi, dette ble rotete[8|]

ORIGINAL: StinkiStini

Enig.

Kanskje vi to har samme humor? Hehe

Liker heller ikke sanne bilder av katter/hunder med hatt som har snakkebobble over seg.

Alle kan ikke le av de samme tinga heller![8D][:D]

Hehe, er det noe JEG ikke ler av så er det folk som virkelig slår seg.
Og skjult kamera! Det må være noe ekstremt bra for at jeg skal smile av det. [8D]

Signerer toneany, stinki stini, labambie, fyrste metall[;)]

ORIGINAL: *LillePipp*

Signerer toneany, stinki stini, labambie, fyrste metall[;)]

[:D][;)]

Back
Topp