Hver gang jeg klarer å rote frem nok motivasjon til å begynne å trene, så blir jeg usjen og dårlig. jeg slepte frem trimsykkelen min på tirsdag, for jeg har en plan om å sykle Bergen-New York. Tok fatt, og kom meg 20 km, på vei mot Atlanteren. Var på klubb i går, så da blei det ikke noe sykling, men nå i kveld, kjenner jeg at halsen er litt rar + at jeg fryser og svetter om en annen.
Jeg har begynt på 30ds opp til flere ganger, og hver gang, så blir jeg dårlig. Har enda ikke komt til andre level. Dette har skjedd mange ganger.
Blir imunforsvaret svekket av trening, eller er jeg bare super uheldig? Har faktisk lett og lett etter denne motivasjonen, og den har en tendens til å flakse avgårde og ikke la seg finne på en stund hvis jeg må ha pause[:-]
Jeg har begynt på 30ds opp til flere ganger, og hver gang, så blir jeg dårlig. Har enda ikke komt til andre level. Dette har skjedd mange ganger.
Blir imunforsvaret svekket av trening, eller er jeg bare super uheldig? Har faktisk lett og lett etter denne motivasjonen, og den har en tendens til å flakse avgårde og ikke la seg finne på en stund hvis jeg må ha pause[:-]