hvorfor er det sånn?

Lois Lane

Forumet er livet
Hver gang jeg klarer å rote frem nok motivasjon til å begynne å trene, så blir jeg usjen og dårlig. jeg slepte frem trimsykkelen min på tirsdag, for jeg har en plan om å sykle Bergen-New York. Tok fatt, og kom meg 20 km, på vei mot Atlanteren. Var på klubb i går, så da blei det ikke noe sykling, men nå i kveld, kjenner jeg at halsen er litt rar + at jeg fryser og svetter om en annen.

Jeg har begynt på 30ds opp til flere ganger, og hver gang, så blir jeg dårlig. Har enda ikke komt til andre level. Dette har skjedd mange ganger.

Blir imunforsvaret svekket av trening, eller er jeg bare super uheldig? Har faktisk lett og lett etter denne motivasjonen, og den har en tendens til å flakse avgårde og ikke la seg finne på en stund hvis jeg må ha pause[:-]

sånn er jeg også.
han som var PT der jeg trente sist tvingte meg ned to dager som jeg var sånn, og da ble jeg bra igjen.
MEN nå er jeg sånn igjen. Inntil videre klarer jeg å gå skiturene mine da[8D]

Aner ikke hvorfor det er sånn jeg

Møkk altså.

Kommer jo ikke til å komme meg til New York hvis jeg skal sitte i sofaen å synst synd på meg selv... Det går veldig mye halsbetennelse og influensa her da. Har vært mange vekke fra jobb siden etter jul, så kan jo hende det er tilfeldig, men rart at det så og si alltid skjer.

Psykisk? [8D] Kanskje bevisstheten din ikke vil trene.. HEHE !!

Psykisk? [8D] Kanskje underbevisstheten din ikke vil trene? HEHE !!

ORIGINAL: Lois Lane

Hver gang jeg klarer å rote frem nok motivasjon til å begynne å trene, så blir jeg usjen og dårlig. jeg slepte frem trimsykkelen min på tirsdag, for jeg har en plan om å sykle Bergen-New York. Tok fatt, og kom meg 20 km, på vei mot Atlanteren. Var på klubb i går, så da blei det ikke noe sykling, men nå i kveld, kjenner jeg at halsen er litt rar + at jeg fryser og svetter om en annen.

Jeg har begynt på 30ds opp til flere ganger, og hver gang, så blir jeg dårlig. Har enda ikke komt til andre level. Dette har skjedd mange ganger.

Blir imunforsvaret svekket av trening, eller er jeg bare super uheldig? Har faktisk lett og lett etter denne motivasjonen, og den har en tendens til å flakse avgårde og ikke la seg finne på en stund hvis jeg må ha pause[:-]

Kanskje ikke så store krav?[8D]
Uansett, jeg var veldig sånn før. Begynte jeg å trene, så ble jeg forkjøla og tett i pappen etter et par uker. Om det skjer igjen nå, om jeg da noensinne får begynt igjen så skal jeg f... meg bare kjøre på så snørra spruter for det.[8D][&:][X(]
Skikkelig irriterende er det![:'(]

ORIGINAL: Jadasåneida

ORIGINAL: Lois Lane

Kanskje ikke så store krav?[8D]
Uansett, jeg var veldig sånn før. Begynte jeg å trene, så ble jeg forkjøla og tett i pappen etter et par uker. Om det skjer igjen nå, om jeg da noensinne får begynt igjen så skal jeg f... meg bare kjøre på så snørra spruter for det.[8D][&:][X(]
Skikkelig irriterende er det![:'(]

Jeg skrev det så fint på fb, at jeg skulle sykle så langt, FØR jeg hadde sjekka hvor mange km det faktisk er.... Men greit med ett mål har jeg funnet ut, så blir det kanskje lettere å holde motivasjonen oppe. hadde selvsagt vært greit å sykle Bergen - Oslo også[8D]

Lurer på om moralen er at det ikke er bra for alle kropper å trene? Tror vi holder oss til den Lissy[:D][8D]

Back
Topp