Hvorfor er det sånn??

*MissMe*

Gift med forumet
Mens venninner sier de tviiholdt på babyen andre gangen for de ville ha babyer lengst mulig så gleder jeg meg bare til snuppa blir større. Sånn at vi kan leke sammen og være ute sammen hele familien. Spise middag sammen hele familien, og ikke mannen og A mens jeg ammer lille M p sofaen...
Osv, osv...
Ho er grååådig søt da, men mye morsommere med større barn!!!
[8D][8D]

Dagens tanker fra meg...[8D]

Akkurat det samme føler jeg!

skjønner hva du snakker om! MEN!! koser meg gløgg i hel med Heine!

ORIGINAL: TauZa

skjønner hva du snakker om! MEN!! koser meg gløgg i hel med Heine!

Det gjør jeg og altså..[;)] Klemmer og koser alt jeg kan siden hun ikke kan protestere...[8D] Men kjenner likevel litt på utålmodighet. Noe som egentlig er latterlig. Tida går fort nok om man ikke skal prøve å spole frem selv liksom..[8D][8D]

JO fordi dette er trolig siste gang, man er mere trygg på seg selv, rolig og ting flyter lettere.. tror man koser seg mye mere andre gangen. Så man har sett og erfart hvor fort det går med eldste, så man vil jo tviholde på denne herlige babytiden så lenge man kan! Det som holder meg gående gjennom all nattaamming, sliten you name it - det at jeg må prøve å nyte alt som har med dette å gjøre! Jeg kommer til å savne å ha baby noe vilt og uhemma.. Jeg får vondt i magen hver mnd når hun blir en mnd eldre... tiden går så altfor fort... før jeg vet ordet av det har jeg ei p 2 og ei på 4 som krangler så filla fyker [:o][8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Mens venninner sier de tviiholdt på babyen andre gangen for de ville ha babyer lengst mulig så gleder jeg meg bare til snuppa blir større. Sånn at vi kan leke sammen og være ute sammen hele familien. Spise middag sammen hele familien, og ikke mannen og A mens jeg ammer lille M p sofaen...
Osv, osv...
[8D][8D]

Det tenker jeg at jeg kommer til å tenke også. [:)]

Men jeg kommer nok ikke til å savne babytiden. Det er jeg 99% sikker på..[;)]

Godt jeg ikke er den eneste som føler det slik..[8D]

Det er sant det du sier. Det er en ambivalent følelse. Deiligmed en liten bebiss å kose med, men greit når de blir større også. Gleder meg til sommeren hvor minsten er litt over året, og tøtta er snart 3, da kan vi alle dra på tur i skogen og spise niste[;)] Men koser meg veeeldig nå også da!![:D]

Men jeg kommer nok ikke til å savne babytiden. Det er jeg 99% sikker på..[;)]

Godt jeg ikke er den eneste som føler det slik..[8D]

??? Ikke???

Kommer til å savne den så mye, blir lei meg jeg av å tenke på hvor fort det går.. sånn reelt lei meg... [&o]

Jeg elsker og har alltid vært veldig glad i unger.. så kommer sikkert alltid til å lure på om vi ikke skulle hatt en til..

Men det blir ikke fra min mage vertfall.. Da må K gå gravid.

Jeg syntest det var så herlig da lillesnupp var baby fordi jeg også hadde et større barn... Elsker både baby-tiden og den større småbarns-tiden - det er veldig ulikt og begge deler har sin sjarm. Så jeg likte godt å kunne veksle mellom baby-kose-tid og leke-samhandlings-tid, mellom "storegutt" og "lillesnupp".. Så jeg tviholdt nok på babyen med nummer to ja [;)] [:)]

Jeg var sånn også med Alis... men nå vet jeg ikke om følelsen ville blitt annerledes med nr to - dvs om jeg ville koset meg mer den gangen.

Misforstå meg rett!! Å tenke tilbake til snuppa som bitteliten og se bilder gjør meg helt myk i knærne[8D]. Men syns bare ting blir bedre og bedre. Barna er jo avhengige av oss ganske lenge - men den totale avhengigheten i starten likte jeg nok ikke sånn kjempe godt[8|][&:] er det fælt å si?

ORIGINAL: Tjukkaaa

Jeg var sånn også med Alis... men nå vet jeg ikke om følelsen ville blitt annerledes med nr to - dvs om jeg ville koset meg mer den gangen.

Misforstå meg rett!! Å tenke tilbake til snuppa som bitteliten og se bilder gjør meg helt myk i knærne[8D]. Men syns bare ting blir bedre og bedre. Barna er jo avhengige av oss ganske lenge - men den totale avhengigheten i starten likte jeg nok ikke sånn kjempe godt[8|][&:] er det fælt å si?

Da er vi fæle begge to isåfall...
Jeg er der jeg og... Koselig med en søt og helt uskyldig baby, men kjekkere når de blir større!![8D][8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

jeg syntes ikke det er fælt å si det.. jeg har det også litt sånn.. deilig å kunne ha kroppen litt mer for seg selv.. jeg er veldig fysisk med pjokken min men det kunne bli litt vell intenst når de er små.. [:)] ble detta riktig tro[8|]

ORIGINAL: TauZa

Jeg elsker og har alltid vært veldig glad i unger.. så kommer sikkert alltid til å lure på om vi ikke skulle hatt en til..

Men det blir ikke fra min mage vertfall.. Da må K gå gravid.

Hadde mannen tatt graviditeten og ammingen så skulle jeg gjerne hatt 3 jeg...[8D] Men vi er begge fornøyde med 2..[;)]

Osv, osv...
[8D][8D]

ENIG!!!!! [:D]

ORIGINAL: KathMor

JO fordi dette er trolig siste gang, man er mere trygg på seg selv, rolig og ting flyter lettere.. tror man koser seg mye mere andre gangen. Så man har sett og erfart hvor fort det går med eldste, så man vil jo tviholde på denne herlige babytiden så lenge man kan! Det som holder meg gående gjennom all nattaamming, sliten you name it - det at jeg må prøve å nyte alt som har med dette å gjøre! Jeg kommer til å savne å ha baby noe vilt og uhemma.. Jeg får vondt i magen hver mnd når hun blir en mnd eldre... tiden går så altfor fort... før jeg vet ordet av det har jeg ei p 2 og ei på 4 som krangler så filla fyker [:o][8D]

men på trådene dine, så må jeg jo leee når du sier du nyter dette så veldig... for jeg har nesten ikke sett eit eneste positivt ord jeg fra deg....virker så alt er stress.... [8|]

ORIGINAL: Bebibooms

men på trådene dine, så må jeg jo leee når du sier du nyter dette så veldig... for jeg har nesten ikke sett eit eneste positivt ord jeg fra deg....virker så alt er stress.... [8|]

Åå? Nei da har du hoppet over en del tråder fra meg tror jeg [;)] Sagt flere ganger jeg, hvor mye mere jeg koser meg denne gangen, men de gangene det er tøft så lufter jeg meg her inne ja [;)]

ORIGINAL: Bebibooms

Åå? Nei da har du hoppet over en del tråder fra meg tror jeg [;)] Sagt flere ganger jeg, hvor mye mere jeg koser meg denne gangen, men de gangene det er tøft så lufter jeg meg her inne ja [;)]

Syns du har mange positive tråder også, måtte bare nevne det først! [;)]

Jeg kom meg aldri til å nyte babytiden med Emmeli pga søvnmangel[&o] Når man har null nattesøvn på 1 år og 20 % nattesøvn år nr 2, så drømmer man bare om tenåringer[8D][;)] Derfor føler jeg at jeg gikk glipp av en fin babytid....

Når Ine var baby hadde jeg ikke permisjon, lå og leste til eksamen dagen etter fødselen......... Og ut i jobb når hun var 3 mnd, så jeg har ikke vært helt heldig med disse permisjonene[&o]

Ja si det.. Jeg trodde jeg ville bli slik. Men siden det bare er 19 mnd mellom de så var det på en måte som å ha to bebiser samtidig. Så jeg var mer klar for at de skulle bli litt større enn at Ida nødvendigvis skulle være bebis så lenge. Nå er han straks 4 år og hun er jo snart to og et halvt og det er helt perfekt[:D] Det er da gøyere med barn når de gjør og sier morsomme ting[8|][:)]

Back
Topp