Hvorfor er det så vanskelig?

Leamusa

Forelsket i forumet
Å si at jeg ikke vil mer. Er egentlig ganske klar for å gå videre, og har innsett at det aldri kommer til å bli helt bra mellom oss.

Alikevel klarer jeg ikke å "gjøre det slutt". Er en person som haaater konflikter så det gjør vel ikke saken bedre.

Vet jeg bare må hoppe i det, men det går bare ikke. Ordene stopper i munnen.

Dagens utblåsning herifra[:'(]
 
Klem til deg! :) håper du finner ut av det! kjipt å gå rundt å være så usikker..
 
Noen ting tar litt tid....andre ting tar laaang tid.

Har selv vært i et forhold det tok meg et par år å komme ut av...

Man kommer til et punkt etterhvert. Der det sier stopp.

Lykke til for deg![:)]
 
ORIGINAL: Leamusa

Å si at jeg ikke vil mer. Er egentlig ganske klar for å gå videre, og har innsett at det aldri kommer til å bli helt bra mellom oss.

Alikevel klarer jeg ikke å "gjøre det slutt". Er en person som haaater konflikter så det gjør vel ikke saken bedre.

Vet jeg bare må hoppe i det, men det går bare ikke. Ordene stopper i munnen.

Dagens utblåsning herifra[:'(]


Uff.. kjenner til det der.. var sånn hos meg i et par år.. hadde lyst til å gå.. men klarte liksom ikke.. var litt redd for den alenemamma situasjonen.. men gudskjelov tok bf det skrittet og valgte å gå.. så da skjedde det endelig[:)]

Håper du snart finner ut av det! Er jo ikke noe alright å gå sånn som du har det nå..

Klem til deg[:)]
 
Takk for alle gode ord og råd[:)]

Jeg får nok bare bite i det sure eplet en dag, men den dagen blir skyve fremover for hver dag. Fatter ikke at det skal være å vanskelig. Finner liksom ikke noe passelig tidspunkt heller[:-]

Hvordan gjorde dere det? Bare satt i sofan og plutselig "hei, forresten jeg gidder ikke mer"? [8D]

Har tenkt som nevnt over her at det er trått på starten før det blir bedre, og den tråe tiden kunne sikkert vært over nå om jeg hadde fått rota meg til å sagt noe før.
 
Ville hvertfall satt meg ned å tatt en prat om det, uten barna tilstede.. ( vetikke om dere er kranglete å at det kan ende opp i kjefting osv.. ) hvis ikke ,ta det når barn(a) sover! [:)]
 
Skriv det ned! Skriv ned alle tanker og følelser på et papir. Og hvis/når du virkelig har bestemt deg så kan du lese opp fra papiret slik at alt kommer riktig ut og du får si det du vil ha sagt. Er ikke lett å ta det på "sparket" for da kan det kanskje komme feil ut siden man gjerne er nervøs og følelsesmessig stressa..

Masse lykke til uansett hva du velger!

Stooor klem!
 
Back
Topp